Pipedrive

Робимо з CRM-системи інструмент підвищення продажів

Впроваджуємо CRM за методикою:

1. Апгрейд
Бізнес-Процесів

2. Налаштування
CRM та навчання

3. Аналітика воронки
та повернення ЛІДів

Pipedrive

Робимо з CRM-системи інструмент підвищення продажів

Впроваджуємо CRM за методикою:

Як виглядає Pipedrive:

Як виглядає Pipedrive:

Воронка продажів

Картка угоди

Мобільна версія

Дані по клієнту з LinkedIN

Дашборди та аналітика

Закортіло "потицяти" систему?

Заповніть форму, ми презентуємо вам систему та надамо доступи для тестування.

Закортіло "потицяти" систему?

Заповніть форму, ми презентуємо вам систему та надамо доступи для тестування.

Як ми робимо з CRM інструмент для
підвищення продажів

Етап 1: Апгрейт Бізнес-Процесів продажу

Результат: Спрощені та покращені Бізнес-Процеси відділу продажу та супутніх відділів, які допомагають закривати більше угод та роблять процес комунікації з клієнтом легкою та швидкою. 

1. Якщо не аналізувати Бізнес-Процеси перед впровадженням CRM, то хаос у відділі продажу буде перенесено у CRM і результату не буде.

Інакше система стане просто «дорогим» блокнотом та не буде допомагати в зростанні продажів.

2. Найчастіше перед впровадженням CRM, Бізнес-Процеси знімають у керівника. Через що, система працює «однобоко» та менеджери її саботують.

Натомість, як показує наша практика, у менеджерів, маркетолога, керівника та власника, розуміння бізнес-процесів продажів відрізняється на 15-20%. А їх усі потрібно враховувати, щоб система справді «працювала на вас».

3. Інколи проблема втрати клієнта йде через не налаштовану комунікацію між відділами і це можна розкрити лише через аудит та дослідження шляху клієнта у компанії.

  • Оцифруємо, як бачать процес продажу: керівники центру продажу та контакт-центру, менеджери з продуктів та маркетологи, менеджери з обслуговування;
  • Перевіримо Бізнес-Процес з погляду стратегії продажів та досвіду у контролі якості роботи відділів продажів;
  • Перевіримо, де в поточному Бізнес-Процесі представники інших відділів та менеджери з продажу потенційно знижують ефективність роботи один одного;
  • Перевіримо взаємодії між відділами щодо наявності “поломок”, які призводять до втрати клієнта, часу та ефективності у взаємодії;
  • Проаналізуємо та замалюємо поточний Бізнес-Процес у mindmap схемі;
  • Розробимо рекомендації щодо оптимізації, автоматизації та покращення процесу продажів та взаємодії;
  • Презентуємо візуалізації поточного процесу та Бізнес-Процесу після оптимізації;
  • Підготуємо та передамо затверджений Бізнес-Процес інтеграторам для формування технічного завдання та рекомендацій щодо автоматизації.

Ефективні взаємозв’язки

між відділами, що беруть участь у продажу

до 0 %
зростання продажів

Етап 2: Налаштування CRM та навчання

Результат: Зручно та якісно налаштована під ваші Бізнес-Процеси CRM-система без саботажу з боку менеджерів.

то ви не відчуєте:

1. Як важливі емпатія та розуміння потреб кожного користувача системи.

Ефективний інтегратор CRM – це технічно підкована команда, яка розуміє логіку кожного користувача (як керівника, так і менеджера) та впроваджує систему без саботажів та опору.

2. Що власні розробки для інтеграцій CRM-систем з сайтами та рекламними кабінетами необхідні.

Бо через це – ми гнучкі. Не важливо на чому створено ваш сайт та скільки у вас рекламних кабінетів – ми все об’єднаємо в одній CRM.

3. Не відчуєте те, що відмічають наші клієнти: “Оперативність, конструктивні рішення, вміння чути”, “Клієнтоорієнтовність”, “Надаєте більше інформації ніж питав і це дуже кльово, бо бізнесу невистачає влучних підказок”.

  • Підбір CRM-системи та необхідних віджетів згідно ТЗ та під Бізнес-Процеси відділу продажів;
  • Налаштування CRM-системи відповідно до покращених Бізнес-Процесів;
  • Налаштування аналітики під потреби керівників та маркетингу;
  • Навчання команди окремо для менеджерів та керівників;
  • Для швидкої та зручної адаптації нових співробітників розробляємо текстові та відеоуроки;
  • Чуйна технічна підтримка та відповіді на усі питання;
  • В рамках обслуговування робимо аудит CRM та знаходимо шляхи та додаткові рішення на ринку, які можуть зробити роботу в CRM ще зручнішою та ефективнішою.
до 0 %
зменьшення часу обробки замовлення
до 0 %
збільшення NPS

Етап 3: Аналіз воронки та повернення ЛІДів

Результат: Ви отримуєте інструмент для розкриття фінансового потенціалу відділу продажів, через аналітичні рекомендації по покращенню воронки продажу та за рахунок повернення погано опрауьованих ЛІДів в роботу.

Ви можете не робити цей пункт і це буде нормально. Але цей етап допоможе вам щомісячно розуміти як посилити ваш відділ продажу.

1. Ви отримаєте розуміння ефективності роботи кожного менеджера.

Доступна та легка аналітика у вигляді дашбордів та таблиць допоможе виявляти слабкі місця у роботі кожного менеджера. А робота наших аналітиків допоможе отримати перелік кроків, які необхідно буде зробити, щоб збільшити фінансовий потенціал відділу продажів.

2. Кількість завершених угод у CRM не гарантують якість ведення цих угод. 

Це треба відслідковувати та аналізувати «в режимі online», щоб швидко реагувати та повертати клієнта, отримувати від нього прибуток без збільшення коштів на маркетинг.

Ви зможете посилити результати менеджерів через повернення нами погано опрацьованих ЛІДІв в роботу.

  • Аналіз воронки продажу та кожного ключового етапу на шляху клієнта;
  • Прослуховування якості телефонних переговорів;
  • Аналізуємо якість ЛІДів, що надходять до відділу продажів;
  • Знаходимо та повертаємо не якісно оброблені ЛІДи назад у роботу менеджерам;
  • Збираємо аналітику та досліджуємо чому ваш відділ продажів досяг такого фінансового результату цього місяця та як його збільшити;
  • Розробка кроків, які допоможуть досягати цілей та збільшити прибуток усьому відділу продажу.
  • Емпатична коучінгова підтримка для досягнення цілей. Ми наново закохаємо вас у бізнес.
до 0 %
зростання продажів
на 0 %
результативність розмов

Хочете дізнатись більше?

Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.

Хочете дізнатись більше?

Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.

Замість 1000 наших слів - слово клієнтів:

60%

Збільшення продажів без збільшення рекламного бюджету

21%

Збільшення результативності Команди за рахунок автоматизації бізнес-процесів

Щоб подивитись на результати інших – подивіться наші кейси:

60%

Збільшення продажів без збільшення рекламного бюджету

21%

Збільшення результативності Команди за рахунок автоматизації бізнес-процесів

60+

Годин в середньому вивільняється у керівника за допомогою аналітики

+21%

Зростання ефективності роботи у CRM-системі менеджерів відділів продажів

В ефективності підходу вже переконались:​

У 2020 році ми увійшли у ТОП 5 компаній, що впроваджують CRM-системи в Україні

Нам довіряють ТОПові бізнес-
консультанти
ринку України

Ми зарекомендували себе як
інтегратори у 25 сферах ринку

А ще ми партнери Pipedrive!

=

ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ: 

Обирайте DOitWELL

Ми профі там, де інші тільки починають. 
І ми готові вам це довести!

Залиште заявку
на презентацію Pipedrive!

Наш спеціаліст продемонструє усі можливості системи CRM на прикладі вашого бізнесу.

Презентація складається з трьох блоків:

  1. Демонстрація ключових інструментів та можливостей Pipedrive
  2. Розбір вашого кейсу та варіант його вирішення за допомогою Pipedrive
  3. Сесія: “Питання-відповідь”

Залиште заявку на презентацію Pipedrive!

Наш спеціаліст продемонструє усі можливості системи CRM на прикладі вашого бізнесу.

ПЕРЕВАГИ PIPEDRIVE

Ви не втрачаєте клієнтів

100% контактів, звернень та замовлень потраплять до єдиної системи, яку менеджер не забере з собою після звільнення.

Повна картина продажів

Ключовий екран CRM - воронка продажів, в якій легко відстежити всі процеси, щоб відділ продажів працював ефективніше.

Зростання ККД менеджерів

Система нагадає менеджеру про дзвінок, поставить завдання на відправку комерційної пропозиції або прорахунку.

Управління процесом онлайн

Ви можете контролювати відділ продажів online з будь-якої точки світу за допомогою функціонального додатку.

Підвищується лояльність клієнтів

CRM допомагає вибудувати сервіс високої якості, коли ви - не нав'язливий "продажник", а вірний друг та помічник.

Витрати скорочуються

Наскрізна аналітика на основі CRM-системи допоможе коригувати рекламний бюджет та залишати оголошення з найвищим ROI.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

РЕЗУЛЬТАТИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

Результати, яких досягли:

1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.

Результати, яких досягли:

1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.

Результати, яких досягли:

1. Оцифрованих процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖУ?