Pipedrive
Робимо з CRM-системи інструмент підвищення продажів

- Автоматизація дій
- Online запис на зустріч
- Робота з проектами
- Мобільний додаток
- Робота з документами
- Надає дані по клієнту з Linkedin
Впроваджуємо CRM за методикою:
Заповніть форму, ми презентуємо вам систему та надамо доступи для тестування.
Заповніть форму, ми презентуємо вам систему та надамо доступи для тестування.
Результат: Спрощені та покращені Бізнес-Процеси відділу продажу та супутніх відділів, які допомагають закривати більше угод та роблять процес комунікації з клієнтом легкою та швидкою.
1. Якщо не аналізувати Бізнес-Процеси перед впровадженням CRM, то хаос у відділі продажу буде перенесено у CRM і результату не буде.
Інакше система стане просто «дорогим» блокнотом та не буде допомагати в зростанні продажів.
2. Найчастіше перед впровадженням CRM, Бізнес-Процеси знімають у керівника. Через що, система працює «однобоко» та менеджери її саботують.
Натомість, як показує наша практика, у менеджерів, маркетолога, керівника та власника, розуміння бізнес-процесів продажів відрізняється на 15-20%. А їх усі потрібно враховувати, щоб система справді «працювала на вас».
3. Інколи проблема втрати клієнта йде через не налаштовану комунікацію між відділами і це можна розкрити лише через аудит та дослідження шляху клієнта у компанії.
між відділами, що беруть участь у продажу
Результат: Зручно та якісно налаштована під ваші Бізнес-Процеси CRM-система без саботажу з боку менеджерів.
то ви не відчуєте:
1. Як важливі емпатія та розуміння потреб кожного користувача системи.
Ефективний інтегратор CRM – це технічно підкована команда, яка розуміє логіку кожного користувача (як керівника, так і менеджера) та впроваджує систему без саботажів та опору.
2. Що власні розробки для інтеграцій CRM-систем з сайтами та рекламними кабінетами необхідні.
Бо через це – ми гнучкі. Не важливо на чому створено ваш сайт та скільки у вас рекламних кабінетів – ми все об’єднаємо в одній CRM.
3. Не відчуєте те, що відмічають наші клієнти: “Оперативність, конструктивні рішення, вміння чути”, “Клієнтоорієнтовність”, “Надаєте більше інформації ніж питав і це дуже кльово, бо бізнесу невистачає влучних підказок”.
Результат: Ви отримуєте інструмент для розкриття фінансового потенціалу відділу продажів, через аналітичні рекомендації по покращенню воронки продажу та за рахунок повернення погано опрауьованих ЛІДів в роботу.
Ви можете не робити цей пункт і це буде нормально. Але цей етап допоможе вам щомісячно розуміти як посилити ваш відділ продажу.
1. Ви отримаєте розуміння ефективності роботи кожного менеджера.
Доступна та легка аналітика у вигляді дашбордів та таблиць допоможе виявляти слабкі місця у роботі кожного менеджера. А робота наших аналітиків допоможе отримати перелік кроків, які необхідно буде зробити, щоб збільшити фінансовий потенціал відділу продажів.
2. Кількість завершених угод у CRM не гарантують якість ведення цих угод.
Це треба відслідковувати та аналізувати «в режимі online», щоб швидко реагувати та повертати клієнта, отримувати від нього прибуток без збільшення коштів на маркетинг.
Ви зможете посилити результати менеджерів через повернення нами погано опрацьованих ЛІДІв в роботу.
Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.
Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.
Збільшення продажів без збільшення рекламного бюджету
Збільшення результативності Команди за рахунок автоматизації бізнес-процесів
Збільшення продажів без збільшення рекламного бюджету
Збільшення результативності Команди за рахунок автоматизації бізнес-процесів
Годин в середньому вивільняється у керівника за допомогою аналітики
Зростання ефективності роботи у CRM-системі менеджерів відділів продажів
Наш спеціаліст продемонструє усі можливості системи CRM на прикладі вашого бізнесу.
Презентація складається з трьох блоків:
Наш спеціаліст продемонструє усі можливості системи CRM на прикладі вашого бізнесу.
100% контактів, звернень та замовлень потраплять до єдиної системи, яку менеджер не забере з собою після звільнення.
Ключовий екран CRM - воронка продажів, в якій легко відстежити всі процеси, щоб відділ продажів працював ефективніше.
Система нагадає менеджеру про дзвінок, поставить завдання на відправку комерційної пропозиції або прорахунку.
Ви можете контролювати відділ продажів online з будь-якої точки світу за допомогою функціонального додатку.
CRM допомагає вибудувати сервіс високої якості, коли ви - не нав'язливий "продажник", а вірний друг та помічник.
Наскрізна аналітика на основі CRM-системи допоможе коригувати рекламний бюджет та залишати оголошення з найвищим ROI.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.
1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.
1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.
1. Оцифрованих процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.
Аудит відділу продажів потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;
3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;
4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;
5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.
1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;
2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;
3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;
4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;
5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;
6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.
Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.
Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Клієнтський досвід потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;
3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;
4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;
5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.
1. SAAS технології:
– Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також повернути частину втрачених клієнтів назад до компанії.
2. Інфобізнес:
– Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.
3. Ювелірна компанія:
– Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали зростання на 30% у продажах, що повністю окупило їхнє впровадження в компанії.
4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
– 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. Цей крок безпосередньо вплинув на зростання продажів у вже у перший місяць.
Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.