Це місце, де ваш бізнес отримує свій квиток для досягнення фінансових мрій,
через зростання продажів та лояльності клієнтів.
DOitWELL – це центр керування продажами.
Ми – це 360° sales: do sales, do service, do business
Ми зібрали найкращі рішення для розкриття фінансового потенціалу вашої компанії через:
DO Sales: збільшуємо ефективність роботи вашого відділу продажів
DO Service: автоматизуємо CRM та підвищуємо лояльність клієнтів
DO Business: робимо бізнес системним та прозорим для керування
Середнє зростання продажів клієнтів без розширення штату співробітників
Збільшення повторних продажів без збільшення рекламного бюджету
Зростання лояльності клієнтів за допомогою дослідження клієнтського досвіду
Збільшення результативності команди за рахунок автоматизації бізнес-процесів
Середня кількість годин у місяць ,яка вивільнюється у керівника та власника бізнесу за допомогою аналітики
Середня окупність наших послуг у місяць для замовника
На старті нашого бізнесу ми взяли за основу модель однієї відомої американської IT-компанії – робота у віддаленому офісі. Це означає, що наша команда працює з різних міст України, а іноді й світу. Ця смілива та ще незвична для України модель офісу вимагає від нас високої системності, порядку та злагодженої взаємодії всередині компанії – саме це й відкриває для вас безліч переваг.
З повагою, Олена Топтуненко та Юлія Кішинька
Co-founders DOitWELL
Успішний досвід роботи в 25+ нішах ринків, в тому числі на міжнародному ринку. Вирішуємо завдання будь-якої складності.
Зростання показників KPI відділу продажів - від 54% до 221%.
Повернення інвестицій від наших послуг для клієнтів в середньому від + 960% до + 3565% в місяць.
Працюємо за методикою SCRUM. Для вас це системність роботи та дотримання термінів.
Працюємо згідно європейських стандартів захисту інформації GDPR.
95% наших продажів - сарафанне радіо. Ми вибудовуємо довгострокове співробітництво з клієнтами та партнерами.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.
Олена Топтуненко
Співзасновниця DOitWELL
7 років – консультант з оптимізації та автоматизації бізнес-процесів. Консультант з питань вибудовування взаємодій із клієнтами та всередині команди.
Застосовує в роботі принципи спрощення бізнес процесів для того, щоб робота всередині CRM була максимально зручною, зрозумілою та ефективною, але при цьому всі бізнес-цілі були досягнуті
Юлія Кішинька
Співзасновниця DOitWELL
10 років досвіду в маркетингу та продажах. 8 років на керівних посадах.
Застосовує у роботі поєднання принципів бізнес-мислення з психологією людини, що дає можливість поглянути на потреби покупців, керівників та менеджерів з продажу зовсім під іншим кутом.
Керівник
напрямку аналітики
Керівник
напрямку автоматизації
Заст. керівника
напрямку автоматизації
Головний спеціаліст
відділу продажів
Менеджер по роботі з міжнародними клієнтами
Також в нашій команді:
За 5 років роботи з нашими клієнтами ми пройшли довгий шлях, щоб створити єдиний центр керування продажами.
Ми гнучкі в пошуках рішень для наших клієнтів та системні у їх реалізації. Кожен наш співробітник – це гарантія якості роботи та сервісу.
Партнери-консультанти з вибудовування відділів продажів та бізнес-консалтингу.
95% наших клієнтів – це “сарафанне радіо”. Нас рекомендують, тому що ми приносимо результат та цінуємо час.
Керівник відділу продажів – Бізнес Молодість Україна
Заст. директора з продажів – Київміськбуд
Департаменту продажів – Київміськбуд
Аудит відділу продажів потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;
3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;
4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;
5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.
1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;
2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;
3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;
4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;
5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;
6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.
Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.
Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Клієнтський досвід потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;
3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;
4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;
5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.
1. SAAS технології:
– Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також повернути частину втрачених клієнтів назад до компанії.
2. Інфобізнес:
– Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.
3. Ювелірна компанія:
– Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали зростання на 30% у продажах, що повністю окупило їхнє впровадження в компанії.
4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
– 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. Цей крок безпосередньо вплинув на зростання продажів у вже у перший місяць.
Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.