Клієнтський досвід

Дослідження клієнтського досвіду – це опитування клієнтів, які купили або не купили послугу/товар Замовника. У сучасному світі це замір NPS, але на відміну від просто виміру лояльності покупців, наша послуга спрямована на те, щоб дізнатися про їхню думку.

Дослідження клієнтського досвіду – це “гігієнічні процедури” для вашого маркетингу, які потрібно проводити кожні пів року.

Ми ПЕРША та ПРОВІДНА компанія з
контролю якості відділів продажу в Україні

Нам довіряють ТОПові бізнес-
консультанти
ринку України

Ми зарекомендували себе як
інтегратори у 25 сферах ринку

Навіщо ця послуга саме вам?

Для кого послуга буде корисною?

Для малого, середнього та середнього+ бізнесу

Для тих, хто націлений на масштабування або сфокусований на зростання та розвиток

Для власників, керівників відділу продажів та маркетолога

NPS – дає можливість оцінити наскільки ваш клієнт лояльний до вас, дослідження клієнтського досвіду – дає можливість вплинути на продажі та на розвиток бізнесу, спираючись на зворотний зв’язок клієнта про саму компанію. Зовнішні співробітники ставляться до компанії-Замовника неупереджено за рахунок цього можуть спокійно поставитися до критики і взяти з неї користь, на відміну від внутрішніх співробітників, хто має лояльність до компанії та може піти на захист бренду. 

Хочете знайти рішення?

Залиште заявку й наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ідеальне рішення.

Що ми робимо у рамках послуги?

1. Вивчення бізнесу клієнта

Для того, щоб розробити чек-ліст запитань та зрозуміти можливі “болючі” точки контакту з вашими клієнтами, наші спеціалісти вивчають ваш бізнес та продукт/послуги.

Для цього нашим спеціалістам потрібно отримати 

  • перелік клієнтів, за допомогою яких ми будемо проводити дослідження (це можуть бути, як клієнти які придбали, так клієнта які не придбали товар або послугу);
  • інформацію щодо компанії, продукту/послуги та особливостей/акцій. 

Період та кількість покупців залежить від бізнесу. Велику кількість клієнтів брати для дослідження немає сенсу, достатньо вибірки у 100 чоловік. Тому що завдання виявити системні прогалини в бізнес-процесах та потреби покупців, для цього 100-200 осіб більш ніж достатньо, далі відповіді будуть тільки повторюватись.

2. Створення чек-листу

Разом із Замовником представники команди DOitWELL проводять комунікаційну сесію. де наш коуч дізнається про мету, завдання та зони інтересу компаніїї під час цього дослідження. Ми створюємо чек-ліст з питаннями та затверджуємо його із Замовником.

Також ми узгоджуємо сценарій наших дій у випадку, якщо ми знаходимо клієнта:

  1. Готового до покупки і менеджера з продажу, що потребує консультації,
  2. Клієнта в «конфлікті до Замовника» або ж зі скаргою. Даних клієнтів не можна ігнорувати, а потрібно брати в роботу. Інструкцію для Замовників ми надамо

Дослідження клієнтського досвіду – це не анкетування!!!!

Ми йдемо від вашого клієнта а не від “заготовленого” сценарію розмови!

Відмінність анкетування і нашого дослідження полягає в тому, що коли проводиться анкетування, то оператор дізнається думку покупця тільки з питань, що його цікавлять, у той час як важлива для розвитку компанії Замовника інформація може знаходитися поза «заздалегідь продуманими питаннями», і тільки відкритий діалог може дати Замовнику інформацію, яка може лягти в основу інновацій.

Це не “звіт заради звіту”

Це реальна інструкція для змін, заради досягнення цілей бізнесу.

У ході діалогу / дослідження якщо ми знаходимо клієнтів:

  1. Готових до покупки
  2. У конфлікті

Ми передаємо на відділ продажів або на особу виділену для роботи з негативно налаштованими клієнтами за заздалегідь розробленим алгоритмом. Після обробки беремо зворотний зв’язок у відділів про результати спілкування з цими клієнтами.

Оформляємо все дослідження у резюме, додаємо вирізки з телефонного спілкування.

Розробляємо рекомендації щодо роботи відділу продажів, бізнес-процесу та продукту виходячи з нашого досвіду. Всі вихідні матеріали дослідження надаються Замовнику.

Реалізація: 

Термін реалізації становить від 10 робочих днів до 3 тижнів, залежно від кількості людей для опитування.
50 осіб (25 купив і 25 не купив) – 10 робочих днів, 100 осіб – 18 робочих днів, 200 осіб – 25 робочих днів.

4. Фасилітаційна сесія "під запис"

Наши спеціалісти проводять фасилітаційну сесію, де разом із Замовником розробляють бізнес-план із впровадження інновації та обговорюють самі інновації. Зустріч може бути проведена як офлайн, так і онлайн. 

Замовнику залишаються усі звіти, витяги з розмов та запис фасилітаційної сесії.

Для того, щоб досягти подібних результатів ми посилюємо ваш бізнес тим, що важливо для ваших клієнтів!
З DOitWELL кожний дзвінок клієнту стає інструментом-примноження продажів, що працює на вас.

на 36 %

зростання продажів з тим же потоком вхідних звернень

до 15 %

зростання повторних продажів

в 1,5 раза

скорочення термінів обробки заявок

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ РОБОТА З НАМИ

Договір NDA

 Договір NDA та передплата (ТОВ або ФОП. При оплаті на ТОВ + 20% ПДВ)

Створюємо

Вивчаэмо ваш бізнес та створюємо чек-ліст та сценарій дослідження

Досліджуємо

Проводимо дослідження та формуємо звіт

Фасілітуємо

Проводимо фасилітаційну сесію та передаємо усі дані та записи

Хочете знайти рішення?

Залиште заявку та наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ідеальне рішення.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

РЕЗУЛЬТАТИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

95% наших клієнтів – це «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам, тому що ми приносимо результат та цінуємо час.

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?