KeepinCRM

Ми налаштовуємо CRM та коригуємо бізнес-процеси так, щоб автоматизація справді працювала.

98%

Заявок і звернень мають інформацію по джерелу трафіку

700+

Цільових заявок повернули в роботу менеджерам

У 2020 році ми увійшли у ТОП 5 компаній, що впроваджують CRM-системи в Україні

Нам довіряють ТОПові бізнес-
консультанти
ринку України

Ми зарекомендували себе як
інтегратори у 25 сферах ринку

60%

Збільшення повторних продажів без збільшення рекламного бюджету

42%

Збільшення результативності Команди за рахунок автоматизації бізнес-процесів

60+

Годин в середньому вивільняється у керівника за допомогою аналітики

+21%

Зростання ефективності роботи у CRM-системі менеджерів відділів продажів

CRM-система – це інструмент. Інтеграція – лише механізм.
Найголовніше – результат відділу продажів від інтеграції CRM-системи.

Для того, щоб досягти подібних результатів, ми посилюємо CRM своїм досвідом у контролі якості роботи відділів продажу.
З DOitWELL кожна CRM-система стає інструментом примноження продажів, що працює на вас.

В цьому вже переконались:

ОСОБЛИВОСТІ KeepinCRM

Керування продажами та клієнтами

  • Налаштування власної воронки продажів
  • Мультиворонки
  • Маржа, собівартість, джерела, знижки
  • Архів виконаних замовлень
  • Виділення не переглянутих замовлень
  • Генерація документів і прикріплення файлів
  • Завдання
  • Фінанси (авансові оплати, гаманці, доходи/витрати)
  • Створення ТТН і відправлення SMS
  • Контроль термінів для кожного етапу
  • Додаткові продажі
  • Ліди, клієнти й повна історія роботи з ними
  • Тегування клієнтів, створення своїх полів і багато іншого

Джерела

Замовлення/заявки з сайту, маркетплейсів, соціальних мереж, Email приходять в одне місце – KeepinCRM. Автоматично створюється клієнт і замовлення з повними даними.

Не пропускайте жодне замовлення, розподіляйте по менеджерах, контролюйте виконання і працюйте ефективно. А наша команда буде працювати над розширенням кількості джерел.

Потрібно приєднати сайт до KeepinCRM? Легко! Ми маємо рішення для таких задач – сервіс LeadBox який дозволяє зібрати всі заявки та передати їх у CRM саме за вашим алгоритмом. 

Служба доставки

Інтеграція з Новою Поштою, Укрпоштою та системна доставка.

  • Створення та друк ТТН
  • Список кур’єра
  • Автоматичне заповнення даних по клієнту і товару
  • Відстеження статусів відправлень
  • Масовий друк
  • Можливість підключення декількох акаунтів
  • Віджет з ТТН, які прибули до відділення та інформація про платне зберігання
  • Автоматичні SMS з номером ТТН при відправленні
  • ТОП10 міст по відправленнях
  • Системна доставка
  • Окремий розділ з усіма ТТН
  • Автоповернення відправлень Нової Пошти (скоро)

Автоматизація

Автоматичні дії – один з важливих пунктів в CRM, і ми активно працюємо в цьому напрямку. Наразі доступно:

  • Списання та повернення товарів на склад
  • Перехід з ліда в клієнти
  • Проведення фінансів
  • Зміна етапів воронки продажів на основі статусів доставки
  • Відправлення SMS на етапах воронки продажів
  • Автоприйняття замовлення Prom.ua
  • Привітання з днем ​​народження клієнтів
  • Авто перевірка покупця через BlackBox
  • Створення ліда/завдання якщо оператори онлайн-чату офлайн
  • Створення завдань на етапі воронки продажів, статус ліда/клієнта
  • Створення завдань якщо залишилося n-днів до дати завершення угоди
  • Створення завдань якщо на складі залишилось мало товару
  • Відправлення SMS через певний час
  • Відправлення угод в архів
  • Генерація документа на етапі воронки продажів
  • Створення завдань якщо з клієнтом не працювали певний час
  • Автоматична зміна відповідального
  • Автоматичне перенесення клієнта в архів або в інший розділ
  • Створення завдань якщо є проблеми з угодою або угода довго на етапі

Склад

У KeepinCRM Ви можете повноцінно працювати зі складом, і ми щомісяця додаємо нові можливості. Наразі доступно:

  • Контроль залишків
  • Необмежена кількість філій (складів)
  • Собівартість, маржа і кілька типів цін в товарі
  • Користувацькі поля: колір, розмір і т.д.
  • Модифікації
  • Повна історія продажів і руху товару: прихід/витрата
  • Мультивалютність
  • Передача товарів між філіями
  • Імпорт, експорт
  • Масова зміна цін і каталогізація по папках
  • ПДВ
  • Формування рахунків, актів на основі товарів в угоді
  • Автоматичне списання та повернення товару на склад

SMS та дзвінки

  • Стабільна інтеграція з Binotel і випливаюче вікно при дзвінку
  • Дзвінки з CRM
  • Створення клієнта і замовлення в 1 клік
  • Історія дзвінків і прослуховування запису
  • Автоматичні, ручні й масові відправлення SMS
  • Шаблони та змінні для SMS
  • Статистика відправлень і кілька відправників
  • Відправлення різних SMS за різними джерелами угод

Фінанси та документи

Вести фінанси та генерувати документи в KeepinCRM просто і зручно. Повірте, Вам сподобається!

  • Необмежена кількість гаманців і мультивалютність
  • Ведення доходів, витрат і перевід між гаманцями
  • Категорії доходів і витрат
  • Історія платежів
  • Управлінські звіти
  • Завантаження файлів до платежів
  • Генерація документів, актів, рахунків в 1 клік по своїм шаблонами
  • Змінні по клієнту/угоді
  • Фінанси, документи прикріплюються до угоди та клієнта
  • Можливість завантаження файлів

Завдання

Створюйте завдання і контролюйте їх виконання, а система нагадає про це в потрібний час. Створення завдань з прив’язкою до угоди, до клієнта або без прив’язки.

З завданнями можна працювати в форматі календаря, колонок або списку, а також завдяки віджету на робочому столі. Всі виконані завдання можна відправляти в архів. Також є: створення користувацьких полів, завантаження файлів, установка дати завершення, відповідальні, створення статусів, створення чек-листів, додавання коментарів і заміток.

ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ: 

Обирайте DOitWELL

Ми профі там, де інші тільки починають. 
І ми готові вам це довести!

Залиште заявку на індивідуальну презентацію CRM!

Наш спеціаліст продемонструє усі можливості системи CRM на прикладі вашого бізнесу.

Презентація складається з трьох блоків:

  1. Демонстрація ключових інструментів та можливостей CRM
  2. Розбір вашого кейсу та варіант його вирішення за допомогою CRM
  3. Сесія: “Питання-відповідь”

ПЕРЕВАГИ KeepinCRM

Ви не втрачаєте клієнтів

100% контактів, звернень та замовлень потраплять до єдиної системи, яку менеджер не забере з собою після звільнення.

Повна картина продажів

Ключовий екран CRM - воронка продажів, в якій легко відстежити всі процеси, щоб відділ продажів працював ефективніше.

Зростання ККД менеджерів

Система нагадає менеджеру про дзвінок, поставить завдання на відправку комерційної пропозиції або прорахунку.

Управління процесом онлайн

Ви можете контролювати відділ продажів online з будь-якої точки світу за допомогою функціонального додатку.

Підвищується лояльність клієнтів

CRM допомагає вибудувати сервіс високої якості, коли ви - не нав'язливий "продажник", а вірний друг та помічник.

Витрати скорочуються

Наскрізна аналітика на основі CRM-системи допоможе коригувати рекламний бюджет та залишати оголошення з найвищим ROI.

ПРОЦЕС ІНТЕГРАЦІЇ KeepinCRM

Звісно, у кожного інтегратора процес впровадження CRM системи відрізняється, але позиція спеціалістів DOitWELL така, що будь-яку автоматизацію потрібно починати з глибокого вивчення внутрішніх процессів та їх покращення

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал Вашого відділу продажів на повну.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

РЕЗУЛЬТАТИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

Результати, яких досягли:

1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.

Результати, яких досягли:

1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.

Результати, яких досягли:

1. Оцифрованих процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖУ?

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖУ?