Віддалений контроль

Послуга “Контроль та підвищення ефективності обробки ЛІДів відділом продажів” – це комплекс заходів, які допомагають відділу продажів збільшувати конверсію продажів, а відділу маркетингу підвищувати результати від своєї роботи.

Ми ПЕРША та ПРОВІДНА компанія з
контролю якості відділів продажу в Україні

Нам довіряють ТОПові бізнес-
консультанти
ринку України

Ми зарекомендували себе як
інтегратори у 25 сферах ринку

Навіщо ця послуга саме вам?

Для кого послуга буде корисною?

Для малого, середнього та середнього+ бізнесу

Для тих, хто націлений на масштабування або сфокусований на зростання та розвиток

Для власників бізнесу

Які ще не мають керівника відділу продажів та тих, хто поки виконує цю функцію самостійно

Для керівників відділів продажу

Які хочуть допомогти своїм командам збільшити кількість продажів

Для маркетологів

Які прагнуть розширити кількість продажів та збільшити віддачу від реклами за допомогою відділу продажів

Хочете знайти рішення?

Залиште заявку й наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ідеальне рішення.

Що ми робимо у рамках послуги?

1. Прослуховування якості телефонних розмов

Ми прослуховуємо дзвінки менеджерів з метою виявити:

Звіт щодо якості роботи кожного меенеджера

3. Аналізуємо якість ЛІДів, що надходять до відділу продажів

Ми відслідковуємо готовність клієнта до покупки (теплоту ЛІДу), заперечення, питання, що задають, наскільки правильно розуміють акції чи рекламу, індивідуальні параметри від маркетологів.

Багаторівневий звіт по обробці вхідних звернень

4. Знаходимо та повертаємо не якісно оброблені ЛІДи назад у роботу менеджерам

Відслідковуємо на всіх етапах у вашій CRM-системі, як менеджери супроводжують клієнта до покупки та своєчасно повертаємо неякісно оброблений ЛІД назад у роботу менеджера.

Дані ЛІДи ми шукаємо на всіх можливих етапах продажу, включаючи Програні угоди. А також відстежуємо, щоб ці ліди були оброблені надалі.

Якщо менеджер зазнає труднощів у обробці ЛІДа, наша команда надати рекомендації для подальшого кроку, щоб допомогти менеджеру.

Ми збираємо та аналізуємо ключові показники ефективності роботи відділу продажів, а також випереджаючі показники.

Мета – на підставі аналітики розробити рекомендації та покрокові дії, які допоможуть керівникам:

Для кожного бізнесу ми підберемо свій набір інструментів, які будуть необхідні саме для вашого бізнесу на даній стадії розвитку, що дає можливість гнучко впливати на бюджет послуги, віддаючи перевагу роботам, які принесуть вам результат у короткостроковій перспективі. 

 

Тому всі роботи в даній послузі взаємозамінні, а пріоритетність розставляється після первинного аудиту та у процесі реалізації

Для того, щоб досягти подібних результатів ми посилюємо CRM-систему своїм досвідом у контролі якості роботи відділів продажу.
З DOitWELL кожна CRM-система стає інструментом-примноження продажів, що працює на вас.

на 36 %

зростання продажів з тим же потоком вхідних звернень

до 15 %

зростання повторних продажів

в 1,5 раза

скорочення термінів обробки заявок

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ РОБОТА З НАМИ

Договір NDA

 Договір NDA та передплата (ТОВ або ФОП. При оплаті на ТОВ + 20% ПДВ)

Оцифровуємо

Оцифрування задач та планових показників та вивчення слабких та сильних сторін

Аналізуємо

роботу відділу продажу та супроводжуємо до досягнення фінансового результату

Розвиваємо

Почнемо розвиток вашого відділу продажів та покажемо ваш прихований фінансовий потенціал

ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ: 

Обирайте DOitWELL

Ми профі там, де інші тільки починають. 
І ми готові вам це довести!

Хочете знайти рішення?

Залиште заявку та наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ідеальне рішення.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

РЕЗУЛЬТАТИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

95% наших клієнтів – це «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам, тому що ми приносимо результат та цінуємо час.

Результати, яких досягли:

1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.

Результати, яких досягли:

1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.

Результати, яких досягли:

1. Оцифрували процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?