Аудит відділу продажів

За допомогою аудиту знаходимо слабкі місця та точки зростання відділу продажів та кожного менеджера. Аудит у відділі продажів необхідний для того, щоб розуміти, як співробітники взаємодіють із клієнтом, виявити системні (вони зустрічаються у кожного менеджера) та індивідуальні помилки (приватні випадки).

Результат послуги – документ-інструкція, який дає розуміння чому він отримує такі результати та як їх виправити.

Ми ПЕРША та ПРОВІДНА компанія з
контролю якості відділів продажу в Україні

Нам довіряють ТОПові бізнес-
консультанти
ринку України

Ми зарекомендували себе як
інтегратори у 25 сферах ринку

Навіщо ця послуга саме вам?

Для кого послуга буде корисною?

Для малого, середнього та середнього+ бізнесу

Для тих, хто націлений на масштабування або сфокусований на зростання та розвиток

Для власників бізнесу

Які ще не мають керівника відділу продажів та тих, хто поки виконує цю функцію самостійно

Для керівників відділу продажів

Які хочуть допомогти своїм командам збільшити кількість продажів

Для маркетолога

Які прагнуть зробити так, зом витрати на рекламу швидко окупалися та усі ЛІДи були якісно оброблені.

Хочете знайти рішення?

Залиште заявку й наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ідеальне рішення.

Що ми робимо у рамках послуги?

1. Аналіз якості ЛІДів та роботи з ними у відділі продажів

Аналізуємо теплоту ліда згідно з готовністю клієнта до покупки (холодний, теплий, гарячий). Даємо зворотний зв’язок для маркетологів за якістю лідів і оцінюємо можливість відділу продажів принести більше прибутку.

2. Аналіз ефективності телефонних переговорів

Аналізуємо ефективність використання скриптів продажів, навички роботи менеджерів по телефону на етапах: вітання, виявлення потреби, презентація, робота з запереченням, закриття угоди. Знаходимо системні помилки менеджерів і даємо рекомендації, як їх усунути. Вимірюємо середню ефективність успішних діалогів.

Ми прослухаємо дзвінки та перевіримо:

  • швидкість обробки дзвінка;
  • якість продажу за телефоном;
  • ефективність існуючого скрипту;
  • конверсію кожного менеджера зі звернень до зустрічі та продажу;
  • дізнаємось що призводить до втрати потенційного клієнта;
  • надаємо рекомендації, як змінити.

Важливі правила: 

3. Аналіз якості проведення зустрічей у відділі продажів

Аналізуємо ефективність проведення зустрічей менеджерами у відділі продажів за допомогою камер або таємних покупців. Таким чином, ми перевіряємо рівень дотримування менеджерів стандартам компанії, роботи з потенційними покупцями, виявляємо системні помилки в роботі, даємо рекомендації як їх усунути. Також перевіряємо наявність контакту із потенційним покупцем після зустрічі.

4. Аналіз якості супроводу клієнтів для покупки в CRM-системі

Вивчаємо бізнес-процес вашої компанії. Аналізуємо ефективність використання менеджерами всіх доступних інструментів CRM-системи. Знаходимо системні помилки менеджерів у веденні клієнтів у CRM: наявність та актуальність завдань, причини ”зависання” угод на різних етапах, актуальність перенесення клієнтів на етап “Закрито та не реалізовано” та даємо рекомендації як їх усунути.

5. Вимірюємо ключові метрики ефективності роботи відділів продажу

Відслідковуємо та аналізуємо по кожному менеджеру та відділу продажів загалом такі ключові метрики, як: конверсії з вхідних лідів у продажі/відмова/зустрічі/нецільові ліди; фінансові результати, фінансовий потенціал вашого відділу продажів, кількість клієнтів під загрозою втрати, реальну вартість менеджера, максимально можливий результат особистих продажів на менеджера та інше.

Пам’ятайте!

Якщо не контролювати і не аналізувати роботу відділу продажів, можна згаяти момент, коли менеджери працюють не на повну силу. І ви зрозумієте це тільки тоді, коли компанія втрачатиме клієнтів та прибутки.

6. Розробка рекомендацій

На протязі всього аудиту розробляємо і фіксуємо рекомендації для керівництва щодо збільшення конверсії продаж із зазначенням пріоритетності до їх застосування, для досягнення мети в найкоротші терміни.

Після проведення аудиту ви:

  • отримаєте усі дослідницькі матеріали (аудіо та відео записи), які було використано для розробки аудиту;
  • побачите звіт з результатами, що були отримання підчас аудиту;
  • почуєте під час зустрічі усі необхідні рекомендації для досягнення необхідних результатів.

7. Презентація аудиту

Надаємо вам усі матеріали, які ми сформували під час проведення аудиту: аудіозаписи телефонних розмов, зустрічей, нарізки неефективних фраз чи неправомірних дій менеджерів тощо.

Детально обговорюється:

  • кожна деталь, що входить до звіту з поясненнями яку саме інформацію вона несе та які висновки можна зробити;
  • на які показники необхідно акцентувати увагу по кожному менеджеру, щоб вплинути на якість його роботи;
  • які дії найкраще зробити та у якій послідовності, щоб
    збільшити результати відділу продажів;
  • відповіді на усі запитання.

Для того, щоб досягти подібних результатів ми посилюємо ваш бізнес тим, що важливо для ваших клієнтів!
З DOitWELL кожний дзвінок клієнту стає інструментом-примноження продажів, що працює на вас.

на 36 %

зростання продажів з тим же потоком вхідних звернень

до 15 %

зростання повторних продажів

в 1,5 раза

скорочення термінів обробки заявок

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ РОБОТА З НАМИ

Договір NDA

 Договір NDA та передплата (ТОВ або ФОП. При оплаті на ТОВ + 20% ПДВ)

Оцифровуємо

Оцифрування задач та планових показників та вивчення слабких та сильних сторін

Аналізуємо

роботу відділу продажу та супроводжуємо до досягнення фінансового результату

Розвиваємо

Почнемо розвиток вашого відділу продажів та покажемо ваш прихований фінансовий потенціал

ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ: 

Обирайте DOitWELL

Ми профі там, де інші тільки починають. 
І ми готові вам це довести!

Хочете знайти рішення?

Залиште заявку та наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ідеальне рішення.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

РЕЗУЛЬТАТИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

95% наших клієнтів – це «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам, тому що ми приносимо результат та цінуємо час.

Результати, яких досягли:

1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.

Результати, яких досягли:

1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.

Результати, яких досягли:

1. Оцифрували процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?