Аудит бізнес-процесів

За допомогою послуги “Аудит бізнес-процесів” робимо так, щоб ваша CRM стала інструментом примноження продажів.

Послугу найчастіше обирають одночасно з впровадженням CRM-системи.

Ми ПЕРША та ПРОВІДНА компанія з
контролю якості відділів продажу в Україні

Нам довіряють ТОПові бізнес-
консультанти
ринку України

Ми зарекомендували себе як
інтегратори у 25 сферах ринку

Що ви отримаєте в результаті аудиту

ВАРТІСТЬ ТА ТЕРМІНИ:

Залежно від кількості відділів, які потрібно аудиторувати та масштабу вашої компанії вартість може варіюватися від 1000 – 3000$.

Терміни реалізації – від 12 – 30 робочих днів.

Навіщо ця послуга саме вам?

  • прибрати “слабкі місця” у роботі відділу продажів, які призводять до втрати клієнта, перш ніж вони будуть оцифровані в CRM;
  • налагодити взаємодію між відділом продажів, кол-центром, обслуговуванням і маркетингом, щоб дії відділів посилювали результат роботи один одного;
  • оптимізувати час витрати та налаштувати бізнес-процес так, щоб CRM-система стане вашим вірним помічником в управлінні доходом.

Для кого послуга буде корисною?

Для малого, середнього та середнього+ бізнесу

Для тих, хто націлений на масштабування або сфокусований на зростання та розвиток

Для власників бізнесу

Які ще не мають керівника відділу продажів та тих, хто поки виконує цю функцію самостійно

Для керівників відділів продажу

Які хочуть допомогти своїм командам збільшити кількість продажів

Для маркетологів

Які прагнуть зробити інтеграцію CRM та інших систем комунікації з клієнтами більш ефективним

Хочете знайти рішення?

Залиште заявку й наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ідеальне рішення.

Що ми робимо у рамках послуги?

1. Оцифрування бізнес-процесів

Оцифрування бізнес-процесів продажів з погляду менеджера, керівника відділу продажів, власника бізнесу та маркетолога.

Створюється схема, де червоними відмітками відзначаються місця з “поломками” (місця, де відбувається загроза втрати клієнтів).

Оцифровані бізнес-процеси з "поломками" у них

2. Аналіз "пожирачів часу"

З дозволу керівництва встановимо автоматичний трекер часу, який фіксуватиме час витрати на роботу у всіх програмах ваших співробітників. Це допоможе виявити “завдання-пожирачі” часу та зони, які потребують автоматизації та спрощення (за бажанням замовника).

test5

3. Перевірка

4. Таємні покупці та аналітика

5. Рекомендації та формування технічного завдання

Для того, щоб досягти подібних результатів ми посилюємо CRM-систему своїм досвідом у контролі якості роботи відділів продажу.
З DOitWELL кожна CRM-система стає інструментом-примноження продажів, що працює на вас.

на 36 %

зростання продажів з тим же потоком вхідних звернень

до 15 %

зростання повторних продажів

в 1,5 раза

скорочення термінів обробки заявок

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ РОБОТА З НАМИ

Договір NDA

 Договір NDA та передплата (ТОВ або ФОП. При оплаті на ТОВ + 20% ПДВ)

Вивчаємо

Систему, принципи функціонування та деталі роботи кожного співробітника

Аналізуємо

отримані результати та додатково перевіряємо взаємодії між відділами

Рекомендуємо

Описуємо рекомендації та створюємо технічне завдання

ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ: 

Обирайте DOitWELL

Ми профі там, де інші тільки починають. 
І ми готові вам це довести!

Хочете знайти рішення?

Залиште заявку та наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ідеальне рішення.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

РЕЗУЛЬТАТИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

95% наших клієнтів – це «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам, тому що ми приносимо результат та цінуємо час.

Результати, яких досягли:

1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.

Результати, яких досягли:

1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.

Результати, яких досягли:

1. Оцифрували процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?