Аудит бізнес-процесів
За допомогою послуги “Аудит бізнес-процесів” робимо так, щоб ваша CRM стала інструментом примноження продажів.
Послугу найчастіше обирають одночасно з впровадженням CRM-системи.

За допомогою послуги “Аудит бізнес-процесів” робимо так, щоб ваша CRM стала інструментом примноження продажів.
Послугу найчастіше обирають одночасно з впровадженням CRM-системи.
ВАРТІСТЬ ТА ТЕРМІНИ:
Залежно від кількості відділів, які потрібно аудиторувати та масштабу вашої компанії вартість може варіюватися від 1000 – 3000$.
Терміни реалізації – від 12 – 30 робочих днів.
Для тих, хто націлений на масштабування або сфокусований на зростання та розвиток
Які ще не мають керівника відділу продажів та тих, хто поки виконує цю функцію самостійно
Які хочуть допомогти своїм командам збільшити кількість продажів
Які прагнуть зробити інтеграцію CRM та інших систем комунікації з клієнтами більш ефективним
Залиште заявку й наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ідеальне рішення.
Оцифрування бізнес-процесів продажів з погляду менеджера, керівника відділу продажів, власника бізнесу та маркетолога.
Створюється схема, де червоними відмітками відзначаються місця з “поломками” (місця, де відбувається загроза втрати клієнтів).
З дозволу керівництва встановимо автоматичний трекер часу, який фіксуватиме час витрати на роботу у всіх програмах ваших співробітників. Це допоможе виявити “завдання-пожирачі” часу та зони, які потребують автоматизації та спрощення (за бажанням замовника).
Для того, щоб досягти подібних результатів ми посилюємо CRM-систему своїм досвідом у контролі якості роботи відділів продажу.
З DOitWELL кожна CRM-система стає інструментом-примноження продажів, що працює на вас.
зростання продажів з тим же потоком вхідних звернень
зростання повторних продажів
скорочення термінів обробки заявок
Договір NDA та передплата (ТОВ або ФОП. При оплаті на ТОВ + 20% ПДВ)
Систему, принципи функціонування та деталі роботи кожного співробітника
отримані результати та додатково перевіряємо взаємодії між відділами
Описуємо рекомендації та створюємо технічне завдання
Залиште заявку та наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ідеальне рішення.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.
95% наших клієнтів – це «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам, тому що ми приносимо результат та цінуємо час.
1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.
1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.
1. Оцифрували процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.
Аудит відділу продажів потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;
3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;
4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;
5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.
1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;
2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;
3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;
4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;
5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;
6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.
Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.
Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Клієнтський досвід потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;
3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;
4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;
5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.
1. SAAS технології:
– Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також повернути частину втрачених клієнтів назад до компанії.
2. Інфобізнес:
– Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.
3. Ювелірна компанія:
– Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали зростання на 30% у продажах, що повністю окупило їхнє впровадження в компанії.
4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
– 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. Цей крок безпосередньо вплинув на зростання продажів у вже у перший місяць.
Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.