Робимо з CRM інструмент підвищення продажів

Впроваджуємо CRM за методикою:

1. Апгрейт

Бізнес-Процесів

Ви отримуєте спрощені та покращені Бізнес-Процеси відділу продажу, які допомагають закривати більше угод та роблять комунікацію з клієнтом легкою та швидкою.

2. Налаштування

CRM та навчання

Ви отримуєте зручну та якісно налаштовану під ваші Бізнес-Процеси CRM-систему без саботажу з боку менеджерів.

3. Аналітика

Воронки та ЛІДів

Ви отримуєте інструмент для розкриття фінансового потенціалу відділу продажів, через аналітичні рекомендації по покращенню воронки продажу та за рахунок повернення погано опрацьованих ЛІДів в роботу.

Увага!   Зростання продажів - гарантовано!   |   Окупність послуги від +1500%     Увага!   Зростання продажів - гарантовано!   |   Окупність послуги від +1500%     Увага!   Зростання продажів - гарантовано!   |   Окупність послуги від +1500%     Увага!   Зростання продажів - гарантовано!   |   Окупність послуги від +1500%     Увага!   Зростання продажів - гарантовано!   |   Окупність послуги від +1500%    

Увага! Зростання продажів – гарантовано!   |   Окупність послуги від +1500%

Робимо з CRM інструмент підвищення продажів

Впроваджуємо CRM за методикою:

1. Апгрейт

Бізнес-Процесів

Ви отримуєте спрощені та покращені Бізнес-Процеси відділу продажу, які допомагають закривати більше угод та роблять комунікацію з клієнтом легкою та швидкою.

2. Налаштування

CRM та навчання

Ви отримуєте зручну та якісно налаштовану під ваші Бізнес-Процеси CRM-систему без саботажу з боку менеджерів.

3. Аналітика

Воронки та ЛІДів

Ви отримуєте інструмент для розкриття фінансового потенціалу відділу продажів, через аналітичні рекомендації по покращенню воронки продажу та за рахунок повернення погано опрацьованих ЛІДів в роботу.

Увага!

Зростання продажів – гарантовано!

Окупність послуги від +1500%

Які CRM та ERP системи є в нашому портфелі?

Хочете дізнатись яка CRM підійде вашому бізнесу?

Залиште заявку, наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ефективне рішення.

Як ми робимо з CRM інструмент для підвищення продажів

Етап 1: Апгрейт Бізнес-Процесів продажу

Результат: Спрощені та покращені Бізнес-Процеси відділу продажу та супутніх відділів, які допомагають закривати більше угод та роблять процес комунікації з клієнтом легкою та швидкою. 

1. Якщо не аналізувати Бізнес-Процеси перед впровадженням CRM, то хаос у відділі продажу буде перенесено у CRM і результату не буде.

Інакше система стане просто «дорогим» блокнотом та не буде допомагати в зростанні продажів.

2. Найчастіше перед впровадженням CRM, Бізнес-Процеси знімають у керівника. Через що, система працює «однобоко» та менеджери її саботують.

Натомість, як показує наша практика, у менеджерів, маркетолога, керівника та власника, розуміння бізнес-процесів продажів відрізняється на 15-20%. А їх усі потрібно враховувати, щоб система справді «працювала на вас».

3. Інколи проблема втрати клієнта йде через не налаштовану комунікацію між відділами і це можна розкрити лише через аудит та дослідження шляху клієнта у компанії.

  • Оцифруємо, як бачать процес продажу: керівники центру продажу та контакт-центру, менеджери з продуктів та маркетологи, менеджери з обслуговування;
  • Перевіримо Бізнес-Процес з погляду стратегії продажів та досвіду у контролі якості роботи відділів продажів;
  • Перевіримо, де в поточному Бізнес-Процесі представники інших відділів та менеджери з продажу потенційно знижують ефективність роботи один одного;
  • Перевіримо взаємодії між відділами щодо наявності “поломок”, які призводять до втрати клієнта, часу та ефективності у взаємодії;
  • Проаналізуємо та замалюємо поточний Бізнес-Процес у mindmap схемі;
  • Розробимо рекомендації щодо оптимізації, автоматизації та покращення процесу продажів та взаємодії;
  • Презентуємо візуалізації поточного процесу та Бізнес-Процесу після оптимізації;
  • Підготуємо та передамо затверджений Бізнес-Процес інтеграторам для формування технічного завдання та рекомендацій щодо автоматизації.

Ефективні взаємозв’язки

між відділами, що беруть участь у продажу

до 0 %
зростання продажів

Етап 2: Налаштування CRM та навчання

Результат: Зручно та якісно налаштована під ваші Бізнес-Процеси CRM-система без саботажу з боку менеджерів.

то ви не відчуєте:

1. Як важливі емпатія та розуміння потреб кожного користувача системи.

Ефективний інтегратор CRM – це технічно підкована команда, яка розуміє логіку кожного користувача (як керівника, так і менеджера) та впроваджує систему без саботажів та опору.

2. Що власні розробки для інтеграцій CRM-систем з сайтами та рекламними кабінетами необхідні.

Бо через це – ми гнучкі. Не важливо на чому створено ваш сайт та скільки у вас рекламних кабінетів – ми все об’єднаємо в одній CRM.

3. Не відчуєте те, що відмічають наші клієнти: “Оперативність, конструктивні рішення, вміння чути”, “Клієнтоорієнтовність”, “Надаєте більше інформації ніж питав і це дуже кльово, бо бізнесу невистачає влучних підказок”.

  • Підбір CRM-системи та необхідних віджетів згідно ТЗ та під Бізнес-Процеси відділу продажів;
  • Налаштування CRM-системи відповідно до покращених Бізнес-Процесів;
  • Налаштування аналітики під потреби керівників та маркетингу;
  • Навчання команди окремо для менеджерів та керівників;
  • Для швидкої та зручної адаптації нових співробітників розробляємо текстові та відеоуроки;
  • Чуйна технічна підтримка та відповіді на усі питання;
  • В рамках обслуговування робимо аудит CRM та знаходимо шляхи та додаткові рішення на ринку, які можуть зробити роботу в CRM ще зручнішою та ефективнішою.
до 0 %
зменьшення часу обробки замовлення
до 0 %
збільшення NPS

Етап 3: Аналіз воронки та повернення ЛІДів

Результат: Ви отримуєте інструмент для розкриття фінансового потенціалу відділу продажів, через аналітичні рекомендації по покращенню воронки продажу та за рахунок повернення погано опрауьованих ЛІДів в роботу.

Ви можете не робити цей пункт і це буде нормально. Але цей етап допоможе вам щомісячно розуміти як посилити ваш відділ продажу.

1. Ви отримаєте розуміння ефективності роботи кожного менеджера.

Доступна та легка аналітика у вигляді дашбордів та таблиць допоможе виявляти слабкі місця у роботі кожного менеджера. А робота наших аналітиків допоможе отримати перелік кроків, які необхідно буде зробити, щоб збільшити фінансовий потенціал відділу продажів.

2. Кількість завершених угод у CRM не гарантують якість ведення цих угод. 

Це треба відслідковувати та аналізувати «в режимі online», щоб швидко реагувати та повертати клієнта, отримувати від нього прибуток без збільшення коштів на маркетинг.

Ви зможете посилити результати менеджерів через повернення нами погано опрацьованих ЛІДІв в роботу.

  • Аналіз воронки продажу та кожного ключового етапу на шляху клієнта;
  • Прослуховування якості телефонних переговорів;
  • Аналізуємо якість ЛІДів, що надходять до відділу продажів;
  • Знаходимо та повертаємо не якісно оброблені ЛІДи назад у роботу менеджерам;
  • Збираємо аналітику та досліджуємо чому ваш відділ продажів досяг такого фінансового результату цього місяця та як його збільшити;
  • Розробка кроків, які допоможуть досягати цілей та збільшити прибуток усьому відділу продажу.
  • Емпатична коучінгова підтримка для досягнення цілей. Ми наново закохаємо вас у бізнес.
до 0 %
зростання продажів
на 0 %
результативність розмов

Над проектом впровадження CRM-системи працює команда:

  • бізнес-аналітик,
  • спеціаліст інтегратор,
  • програміст (за необхідності),
  • спеціаліст з контролю якості роботи відділів продажу

Така команда дозволяє зробити з CRM-системи інструмент для підвищення продажів.

Хочете дізнатись яка CRM підійде вашому бізнесу?

Залиште заявку, наш фахівець проведе детальну консультацію та підбере під ваші бізнес-процеси ефективне рішення.

Які CRM та ERP системи є в нашому портфелі?

CRM-система №1 для відділів продажу

Обирають, якщо важливо:

Українська CRM для малого та середнього бізнесу

Обирають, якщо важливо:

Ідеальна CRM для B2B компаній

Обирають, якщо важливо:

LeadBox – сервіс зв’язку заявок з вашою CRM

Підключення до будь-якого джерела отримання лідів. Зручна адмінка для внесення самостійних налаштувань.

● Підключення будь-якої форми сайту, online чату, лід-форми Facebook;
● Контроль дублів контактів та активних угод при внесенні в CRM;
● Розподіл угод на менеджерів: почерговий, або у співвідношенні;
● Індивідуальне налаштування під кожне джерело ліда щодо розподілу угод у певну воронку / етап CRM-системи;
● Передача в угоду utm-міток та джерела заявки; 
● Передача в GA виграних угод та їх бюджетів 

Також ми маємо партнерські сервіси, що розширюють функціонал обраної CRM-системи

Хочете дізнатись більше?

Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.

Хочете дізнатись більше?

Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.

Замість 1000 наших слів - слова клієнтів:

Щоб подивитись на результати інших – подивіться наші кейси:

В ефективності підходу вже переконались:

Підхід DOitWELL – це 360° Sales.
Ми не просто обираємо та налаштовуємо CRM.

Ми допомагаємо отримати результат від
впроваджння CRM – зростання продажів.

Підхід DOitWELL – це 360° Sales.
Ми не просто обираємо та налаштовуємо CRM.

Ми допомагаємо отримати результат від впроваджння CRM – зростання продажів.

У 2020 році ми увійшли у ТОП 5
компаній, що впроваджують
CRM-системи в Україні

Нам довіряють ТОПові бізнес-
консультанти
ринку України

Ми зарекомендували себе як
інтегратори у 25 сферах ринку

У 2020 році ми увійшли у ТОП 5 компаній, що впроваджують CRM-системи в Україні

Ми зарекомендували себе як інтегратори у 25 сферах ринку

Хочете дізнатись більше?

Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.

Потрібна допомога з вибором рішення?

Залиште заявку, щоб отримати безкоштовну консультацію та допомогу від нашого експерта.