Клієнт

Ліко-Холдинг

Напрямок

Компанія девелопер

Завдання, які були перед нами поставлені:

1. Зробити зручне робоче простір для менеджерів;
2. Автоматизувати рутинні завдання менеджерів, для оптимізації час витрати на обслуговування клієнта.
3. Телефонізувати відділ продажів.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Час реалізації проекту - 30 робочих днів:

0 хв.
час заповнення повної інформації про угоду
0 %
скорочення времязатрат на пошук клієнта і історії спілкування
0 %
всіх звернень в компанію проходять через CRM

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО:

Для досягнення поставлених цілей

ми об’єднали в єдину систему сервіси amoCRM, Profitbase і IP-телефонії.

СХОЖІ КЕЙСИ:

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.