Перейти до змісту
DOitWELL
Аналітика та автоматизація відділу продажів
DOitWELLDOitWELL
  • Про компанію
  • Відділ продажів
    • Аналітика продажів
    • Аудит бізнес-процесів
    • Віддалений контроль
    • Клієнтський досвід
    • Аудит відділу продажів
  • Впровадження CRM
    • Pipedrive
    • KeepinCRM
    • KeyCRM
    • Asteril
    • Odoo ERP
    • Заміна CRM
  • Кейси
  • Нас запрошують
  • Контакти
  • ukUA
  • en_USEN
(044) 499 98 51(067) 447 02 12
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowYouTube page opens in new window
закрити
  • Про компанію
  • Відділ продажів
    • Аналітика продажів
    • Аудит бізнес-процесів
    • Віддалений контроль
    • Клієнтський досвід
    • Аудит відділу продажів
  • Впровадження CRM
    • Pipedrive
    • KeepinCRM
    • KeyCRM
    • Asteril
    • Odoo ERP
    • Заміна CRM
  • Кейси
  • Нас запрошують
  • Контакти
  • ukUA
  • en_USEN

Portfolio Archives: Автоматизація

You are here:
  1. Home
  2. Project
ZoomDetails

Crypto Crew

АвтоматизаціяBy admin21 Грудня, 2022Leave a comment

Crypto Crew – це найбільша та найефективніша криптоспільнота Європи.

ZoomDetails

Школярик

АвтоматизаціяBy admin14 Листопада, 2022Leave a comment

Бренд «Школярик» — це ностальгічні і теплі почуття української молоді. Вже понад 22 роки їх продукцією користуються, починаючи зі шкільної лави і закінчуючи університетськими залами.

ZoomDetails

Dream UA

АвтоматизаціяBy admin11 Листопада, 2022Leave a comment

Благодійна організація, яка допомагає постраждалим та війсковим в Україні.

ZoomDetails

Ditaclean

АвтоматизаціяBy admin23 Вересня, 2022Leave a comment

Клінінгова компанія у Київі. Займаються післябудівельним та генеральним прибиранням у приватних оселях та офісах.

ZoomDetails

Ворота-центр

Автоматизація, Аналитика продажівBy admin1 Вересня, 2022Leave a comment

Компанія з продажу розсувних воріт та комплектуючих до них

ZoomDetails

Мареони

Автоматизація, Аналитика продажівBy admin1 Вересня, 2022Leave a comment

Брендовий одяг із натуральної вовни

ZoomDetails

Зоомагазин

АвтоматизаціяBy admin1 Вересня, 2022Leave a comment

Ексклюзивні товари для собак

ZoomDetails

Космотрейд

Автоматизація, Аналитика продажівBy admin18 Жовтня, 2021Leave a comment

Одна з провідних компаній по оффлайн і онлайн навчання в сфері б’юті

ZoomDetails

Світлокомплект

Автоматизація, Аналитика продажівBy admin18 Жовтня, 2021Leave a comment

Один з найбільших дистриб’юторів світлотехнічної продукції в Україні

ZoomDetails

DIM group

АвтоматизаціяBy admin10 Вересня, 2021Leave a comment

молода амбіційна група компаній, яка з 2014 року є активним, соціально відповідальним гравцем на столичному ринку нерухомості

123
Вгору

        Аудит відділу продажів потрібен якщо:

        1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;

        2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;

        3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.

         

        Що ви отримаєте від послуги:

        1. Записи телефонних діалогів із покупцями;

        2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;

        3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;

        4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;

        5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.

        Які результати отримали клієнти:

        1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;

        2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;

        3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;

        4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;

        5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;

        6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.

         

        Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.

        Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.

         

        Бажаєте побачити як це працює?

        Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.

        Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.

          Клієнтський досвід потрібен якщо:

          1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;

          2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;

          3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.

           

          Що ви отримаєте від послуги:

          1. Записи телефонних діалогів із покупцями;

          2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;

          3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;

          4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;

          5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.

          Які результати отримали клієнти:

          1. SAAS технології:
          – Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також повернути частину втрачених клієнтів назад до компанії.

          2. Інфобізнес:
          – Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.

          3. Ювелірна компанія:
          – Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали зростання на 30% у продажах, що повністю окупило їхнє впровадження в компанії.

          4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
          – 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. Цей крок безпосередньо вплинув на зростання продажів у вже у перший місяць.

           

          Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.

          Бажаєте побачити як це працює?

          Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.

          Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.

            Дакуємо за реєстрацію!

            Оберіть за допомогою якого месенджера хочете отримати книгу-інструкцію: