Бізнес Молодість Київ
Інфобизнес
1. Збільшити продажі в компанії.
2. Зробити процес управління продажами прозорим.
3. Оптимізувати воронку і знизити вартість ліда.
4. Підвищити лояльність клієнтів.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ:
Час реалізації до досягнення мети - 6 місяців:
- 100% заявок потрапляли в CRM, що дозволило менеджерам працювати з заявками без перемикань, а керівникам - відстежувати ефективність кожного менеджера на загальній кількості заявок;
- кількість дублів в системі знизилася на 40%;
- у керівника відділу продажів з'явилася можливість в будь-який момент часу спостерігати за числовими показниками ефективності роботи кожного співробітника;
- система сама нагадує менеджерам і керівнику про угоди, що "зависли";
- кількість невдоволень від клієнтів, пов'язаних з організацією заходів, скоротилася на 30%;
- лояльність до ключового продукту компанії зросла на 6,16%;
- особиста конверсія менеджера збільшилася в середньому на 9,97%.
Дуже зручно і комфортно працювати. Перше що було зроблено - крута аналітика дзвінків всіх наших менеджерів. Також була складена купа регламентів як для менеджерів так і для мене особисто.
Рекомендуємо Юлію Кішінька як великого фахівця. Вона дійсно знає, що потрібно відділом продажів і як допомогти керівнику відділу продажів.


ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО:
Даний проект розроблявся спільно з нашими партнерами Martsenko Sales.
Роботи були в кількох напрямках паралельно:
– автоматизація відділу продажів;
– підвищення результативності відділу продажів;
– підвищення лояльності клієнтів Компанії.
Для початку ми з командою впровадили систему автоматизації, на підставі якої вже можна було робити висновки, працювати з відділом продажів і вимірювати вплив нововведень на результат:
- підключили всі джерела отримання заявок до CRM: IP-телефонія, сайт, соціальні мережі і заявки з рекламних кампаній Facebook;
- встановили віджет "Пошук дублів і об'єднання операцій" для того, щоб з одним і тим же клієнтом не зв'язувалися двічі;
- налаштували єдину систему рівномірного розподіл заявок по менеджерам всіх офісів в залежності від джерела звернення;
- налаштували автоматичне повідомлення клієнтів про заходи;
- налаштували автоматизацію пропускної системи відвідувачів на заходах за допомогою інтеграції з Qtickets;
- замінили частину співробітників відділу продажів;
- провели серію навчальних семінарів і щоденних коучингових розборів дзвінків;
- навчили менеджерів успішно проходити заперечення;
- розробили стандарти якості, скрипти продажів;
- налагодили взаємодію і стандартизували її всередині відділу продажів, а також з іншими відділами компанії;
- впровадили нову систему мотивації;
- підключили на постійну роботу віддалений відділ контролю якості та налаштували його взаємозв'язок з іншими відділами;
- для підвищення якості щотижня контролювали і оцифровували якість роботи менеджерів;
- розробили систему лояльності для клієнтів і навчили відділ продажів роботі з нею у зв'язці з відділом якості, що в кінцевому підсумку стимулювало зростання повторних продажів;
- розробили чек-лист організації і проведення бізнес-заходів для event відділу;
- ввели регулярне дослідження клієнтського досвіду і виміру NSP-індексу споживчої лояльності, після кожного заходу;
- виявили нові, приховані потреби клієнтів для формування нових продуктів компанії.
СХОЖІ КЕЙСИ:
Бажаєте керувати результатом?
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.