Як переїхати з RetailCRM та покращити роботу з оптовими клієнтами?

#CRM   |   #Pipedrive   |   #Автоматизація  |   #Склад  |   #Оптові клієнти

На продуктах «Школярика» виросло покоління.
Бренд «Школярик» — це ностальгічні і теплі почуття української молоді. Вже понад 22 роки
їх продукцією користуються, починаючи зі шкільної лави і закінчуючи університетськими залами.

Що було ДО співпраці:

МЕТА та критерії які перед нами поставив фонд:

Яку CRM обрали:

Показники ПІСЛЯ співпраці:

0 %
Саботажу з боку менеджерів з продажу
0 %
Історії комунікації з клієнтами в єдиній CRM- системі

Чому обрали Pipedrive:

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО:

Досягли поставлених цілей за 5 тижнів.

ВІДГУК КЛІЄНТА:

Якісне вивчення задачі замовника

Мені здається, що на сьогодні це оптимальне рішення для В2В каналу. Система заточена на роботі з клієнтом, а не продуктом.
Юрій Турчин
Комерційний директор

Роботу з постійними та потенційними клієнтами краще розносити як мінімум на дві воронки у CRM-системі. Це дає можливість: 
– реалізувати рух угоди по чіткому та неперевантаженому ланцюжку продажів; 
– точніше зібрати аналітичні показники переходу потенційних клієнтів у постійних; 
– відслідковувати в CRM-системі постійних клієнтів, що встали на паузу та вчасно приймати міри щодо їх реанімації

Куратор проекту:

Виконання проекту із залученням декількох технічних спеціалістів з різних сторін потребує додаткового контролю щодо строків. Саме тому на таких проектах ми використовуємо SCRUM методику, яка дозволяє скоротити строки виконання та налагодити максимально ефективну комунікацію всередині проекту. 

Олена Топтуненко

Команда кейсу:

Юлія Кишінька

Марія Шаповал

Час реалізації проекту :

1 місяць

враховуючи налаштування самого Pipedrive та розробку і впровадження інтеграції Pipedrive із обліковою системою  1С

Досягнуті результати

0 %
Продажів потрапляє в CRM-систему
0 %
Комунікацій з клієнтами зберігається в CRM-системі

Що важливо враховувати при інтеграції CRM-системи та облікової системи (наприклад 1С)?

Одним з найскладніших моментів створення логічного алгоритму роботи менеджера з продажів є об’єднання його роботи у системах  CRM та обліку. 
Звісно ідеальним варіантом є ведення в єдиній системі й облік продажів і комунікація з клієнтом. Але як показує досвід, звести все в єдину систему для 80% компаній або дуже дорого, або виявляється незручним у підсумку. Тому розглянемо, на що потрібно звернути увагу для зручної організації роботи менеджерів в компаніях, що залишають дві системи:

Плануєте досягти більшого результату?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.