DOitWELL
Sales management center
We automate |We analyze | We help to manage
+70%
Negotiations effectiveness
+212%
Sales increase

We automate |We analyze | We help to manage
Negotiations effectiveness
Sales increase
All our experience shows that 80% of the success of CRM integration epends on properly digitalised business processes.
Julia Kishinka
Co-founder of DOitWELL
An effective CRM integrator is a technically savvy team that understands the logic of each user (both CEO manager and junior manager) and implements a system without sabotage and resistance.
.
Olena Toptunenko
Co-founder of DOitWELL
To respond quickly to market changes and earn more than competitors, every business needs: analytics, forecasting and dashboards.
Alyona Mukomelets
Chief Sales Specialist
It is necessary to control the processing of LEADs by the sales department not only to increase profits, but also to save money on marketing costs.
Anastasia Banach
Head of Sales
Customer research, experience and expertise in your industry is the key to successful marketing and effective sales.
Maria Shapoval
Head of automation
Understanding the weaknesses and growth points in the sales department allows you to work on them and reveal the financial potential of the business.
Galina Vasilenko
Head of Analytics
Yes, you may feel a bit of turbulence and excitement in the sales department about the change during the flight from DOitWELL DOitWELL , but…
► No matter what creative advertising you encourage the customer to buy…
► No matter how modern and understandable your site is….
The service of your sales department is the end point of contact with your customer, which affects the company's profits.
Therefore, you need to constantly work with the sales department, monitor and develop.
A sales audit is required if:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;
3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;
4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;
5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.
1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;
2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;
3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;
4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;
5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;
6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.
Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.
Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Клієнтський досвід потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;
3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;
4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;
5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.
1. SAAS технології:
– Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також bring back some lost customers to the company.
2. Інфобізнес:
– Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.
3. Ювелірна компанія:
– Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали 30% growth in sales, which fully recouped their implementation in the company.
4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
– 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. This step directly affected sales growth in the first month.
Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.