Система що дозволяє забути про десятки Excel таблиць зі звітами.
Замість 2 годин на заповнення декількох таблиць – пару секунд на вивчення результатів з рекомендаціями. За рахунок аналітики та консалтингу ми супроводжуємо вас до досягнення вашої фінансової цілі.
Незалежна перевірка роботи відділів продажу.
Аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання, щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів.
Звільняє час на мікроменеджмент та розкриває фінансовий потенціал відділу продажів на повну за допомогою контролю зі сторони незалежного відділу контролю якості роботи менеджерів.
У режимі online контролюється якість роботи менеджерів з клієнтами, теплота вхідних звернень (ЛІДів) та оцінюється реальна вартість співробітників.
Система аналітичного впровадження CRM та систем автоматизації роботи відділів продажів та маркетингу.
Починається з аналітики та попередньоого аудиту бізнес-процесів відділу продажів. Грунтується на рекомендаціях щодо індивідуальних налаштувань під час впровадження CRM.
Дослідження бізнес-процесів відділу продажів та створення рекомендацій для покращення роботи відділу.
Створює ідеальний баланс між бізнес-процесами, співробітниками та системами автоматизації роботи відділу продажу.
Дослідницька система, яка допомагає вплинути на елементи бізнес-процесів, які важливі для ваших клієнтів.
Допомагає “розкрити очі” на ваш продукт, бізнес-процеси, роботу відділу продажу на підставі зворотнього зв’язку від задоволених та не задоволених клієнтів.
Спеціалізована система online навчання менеджерів з продажу, яка базується на аналізі його персональних дзвінків.
Домашні завдання, персональний коучінг та робота з запереченнями на базі вашого продукту або послуги.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал Вашого відділу продажів на повну.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.
Ми не тільки інтегратори. Ми пройшли всі ролі в відділі продажів, від менеджера до керівника. Ми знаємо як CRM-систему зробити ефективною для кожного користувача.
Ми спрощуємо ваші бізнес-процеси для того, щоб робота всередині CRM була максимально зручною, зрозумілою та ефективною, але при цьому, все бізнес-цілі були досягнуті.
Ми команда фахівців з успішним досвідом роботи в +25 нішах. Ми працюємо за договором і несемо відповідальність за результат.
95% наших клієнтів - це «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам також бізнес-консультанти - лідери ринку, тому що ми приносимо результат і цінуємо час.
95% наших клієнтів - це «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам також бізнес-консультанти - лідери ринку, тому що ми приносимо результат і цінуємо час.
Ми команда фахівців з успішним досвідом роботи в +25 нішах. Ми працюємо за договором і несемо відповідальність за результат.
Наша технічна підтримка працює оперативно в спеціальному чаті. Ми відповідаємо на всі питання кожного вашого менеджера. Саме завдяки якості нашої роботи і сервісу до нас звертаються після інших інтеграторів.
Ми не просто надаємо текстові інструкції для роботи в CRM-системі. Ми проводимо навчання, записуємо відео, тестуємо співробітників на засвоєння матеріалу, а також перевіряємо коректність ведення CRM і допомагаємо виправляти помилки.
Залишайте заявку – ми підберемо для вас ідеальні рішення зі знижкою -10%
Залишайте заявку – ми підберемо для вас ідеальні рішення зі знижкою -10%
1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.
1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.
1. Оцифрованих процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.
Аудит відділу продажів потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;
3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;
4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;
5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.
1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;
2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;
3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;
4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;
5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;
6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.
Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.
Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Клієнтський досвід потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;
3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;
4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;
5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.
1. SAAS технології:
– Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також повернути частину втрачених клієнтів назад до компанії.
2. Інфобізнес:
– Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.
3. Ювелірна компанія:
– Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали зростання на 30% у продажах, що повністю окупило їхнє впровадження в компанії.
4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
– 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. Цей крок безпосередньо вплинув на зростання продажів у вже у перший місяць.
Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.