Аналітика та прогнозування

Послуга “Аналітика та прогнозування” допомагає прозоро бачити результати та прогнозувати фінансовий потенціал відділу продажів.

Ми ПЕРША та ПРОВІДНА компанія з
контролю якості відділів продажу в Україні

Нам довіряють ТОПові бізнес-
консультанти
ринку України

Ми зарекомендували себе як
інтегратори у 25 сферах ринку

Набридло витрачати час на рутину і керувати наосліп?

Звільніть свій час на розвиток відділу продажів і бізнесу. Приймайте рішення, спираючись на цифри.

+70%

Результативність переговорів

+40%

Збільшення конверсії

+30%

Лояльність клієнтів

+60%

Середнє зростання продажів

DIW ANALYTICS - це:

Підтримка бізнес-аналітиками розвитку вашого бізнесу

Легкість керування відділом продажів

Збір аналітичних даних за вас

Навчання керівників

Дружба між маркетингом та відділом продажів

Конкретні рекомендації, що змінити у продажах

Підтримка бізнес-аналітиками розвитку вашого бізнесу

Легкість керування відділом продажів

Збір аналітичних даних за вас

Навчання керівників

Дружба між маркетингом та відділом продажів

Конкретні рекомендації, що змінити у продажах

Бажаєте спиратися на цифри, приймаючи управлінські рішення?

Бажаєте спиратися на цифри, приймаючи управлінські рішення?

ЯКІ МОЖЛИВОСТІ ВАМ ВІДКРИВАЮТЬСЯ

Звільніть свій час на розвиток відділу продажів та бізнесу. Приймайте рішення, спираючись на цифри.

Зможете керувати відділом продажів на підставі цифр

Аналітика якості роботи
відділу продажів:

Відображає кількість та якість вхідних звернень за певний період. Статистику, яку кількість лідів взяв кожен окремий менеджер у роботу та якого типу були вхідні ліди по відділу в цілому.

Заміряються додаткові показники, що дозволяють визначити, чи коректно менеджери оцінюють вхідні звернення, чи не “перетворюють” співробітники відділу продажів цільових клієнтів в нецільових, а також дані дозволять керівнику оптимально розподілити бюджет на маркетинг.

Виходячи з бізнес-процесів компанії, наші аналітики відслідковують конвертацію вхідних лідів в угоди на ключових етапах компанії.

Також відслідковуються етапи, на яких “зависають” угоди, щоб у керівника була можливість проаналізувати причину на предмет “поломки” ланцюжка ведення клієнта, а також що необхідно змінити в бізнес-процесі для підвищення кількості продажів.

Вся зібрана статистика ведеться не тільки в розрізі відділу та ланцюгів продажів, але й по кожному менеджеру. Що дозволяє не тільки бачити реальні результати менеджера, а й відстежити його “слабкі місця”, щоб спільно з керівником розвивати кожного менеджера для розкриття фінансового потенціалу в компанії.

Даний аналітичний блок відображає керівнику “реальну картину” не тільки в “штуках” проданого товару / послуги, а й у відсотковому співвідношенні.

Аналізується ефективність конверсій за кожним менеджером (не тільки ефективних, але й негативних).

Наприклад: менеджер Ганна уклала 55 успішних угод, а менеджер Іван – 32. Однак, Ганна взяла в роботу 300 нових заявок, з яких привела до успіху 55, а Іван взяв у роботу 112 нових заявок, з яких привів до продажу 32.

Конверсія зі звернень в продаж Ганни – 18,3%.

Конверсія зі звернень в продаж Івана – 28,6%.

Дозволяє оцінити керівнику ефективність ведення телефонних переговорів.

Статистика дозволяє керівнику відстежити навантаження менеджерів щодо дзвінків та виконання нормативів кожним із співробітників (показники особливо актуальні для колл-центру та відділів продажів, які через телефон відразу продають послугу / товар, без зустрічі з клієнтом).

Аналізується по кожному менеджеру не тільки кількість та якість закритих успішно угод, але й кількість злитих угод (не реалізованих).

Дана інформація допоможе керівнику побачити слабкі місця у кожного менеджера та розробити план щодо закриття вдало максимальної кількісті звернень по кожному співробітнику.

Розробляються рекомендації на основі усіх вищезгаданих статистичних та аналітичних данних для відображення слабких та сильних місць у відділі продажів та по кожному менеджеру.

Також надається прогнозування фінансових можливостей за умови реалізації усіх рекомендацій, які будуть вказані у спеціальному звіті та детально пояснені аналітиком.

Фінансовий аудит
відділу продажів:

Мета – аналіз загального стану фактичних обсягів продажів у порівнянні з минулими періодами, виявлення, чи є сезонність продажів, зростання продажів, які чинники впливають на збільшення / падіння продажів.

Мета – побачити частку того чи іншого продукту / сервісу в загальному обсязі продажів.

Цей інструмент дозволяє побачити, який напрямок генерує виручку, а що продається зовсім погано та не приносить вигоди бізнесу.

Мета – визначити середній чек за напрямками.

Мета – визначити ефективність продажів з економічної точки зору.

Рентабельність продажів дасть розуміння того, яку кількість прибутку можна отримати з однієї гривні прибутку.

Мета – визначити темпи приросту клієнтів, а також ступеня опрацювання наявної бази.

Також можна побачити рентабельність продажів в розрізі клієнта.

Можна побачити оборотність товарів на складі, вартість “змісту” товарів на складі.

Порівняти, що вигідніше – тримати товари на складі або продати зі знижкою, або навіть утилізувати.

Можна побачити формування ціни продажу та розібрати структуру собівартості. Побачити потенціал прибутку.

Допомагає побачити показники, що впливають на продажі, потенціал продажів, терміни окупності при інвестиціях в оборотний капітал з метою збільшення продажів.

Дає розуміння правильності формування звітів Про прибутки та збитки (P & L), Рух грошових коштів (CF), Балансу (BS). Якщо цих звітів немає – можна зрозуміти, а чи потрібні вони.

Для товарного бізнесу, у якого є склад та / або виробництво – потрібні в ідеалі зі старту роботи.

Для сервісного бізнесу зазвичай потрібні при оборотах від 10 000 дол / місяць (~ 270 000 грн)

Зможете керувати маржинальністю ваших продуктів

ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ: 

Обирайте DOitWELL

Ми профі там, де інші тільки починають. 
І ми готові вам це довести!

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

ЯК ЦЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ

Збираємо

167 показників ефективності якості роботи відділу продажів в цілому та кожного менеджера окремо

Рекомендуємо

конкретні дії та покажемо ваш прихований фінансовий потенціал

Аналізуємо

роботу відділу продажу та супроводжуємо до досягнення фінансового результату

Навчаємо

розуміти цифри та те, як на їх підставі керувати відділом продажів

Аналізуємо

роботу відділу продажу та супроводжуємо до досягнення фінансового результату

Навчаємо

розуміти цифри та те, як на їх підставі керувати відділом продажів

Бажаєте побачити, як це працює?

Залиште заявку та наш бізнес-аналітик проведе детальну презентацію того, як ми проводимо аналітику роботи відділу продажів і кожного менеджера, щоб наші клієнти отримували максимум прибутку.

РЕЗУЛЬТАТИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

95% наших клієнтів – це “сарафанне радіо”. Нас рекомендують, тому що ми приносимо результат та цінуємо час.

Результаты, яких досягли:
1. Ефективність телефонних переговорів зросла з 36,79% до 70,75% в середньому на департамент.
2. Якість ведення CRM системи зросла в середньому з 56,72% до 65,48%.
3. Зростання особистих показників менеджерів по технікам продажів від мінімального 49,2% до 75,2%
Результаты, яких досягли:

1. Загальна кількість звернень зросла на 2102 шт.
2. Ефективність телефонних переговорів зросла в середньому на 25,63%.
3. Конверсія зі звернень в продаж зросла з 0,9% до 2,62% (у порівнянні з червнем
2020 р.).

Результаты, яких досягли:

1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації та бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договір за 1-2 хвилини.

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?

ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?

МИ РОЗУМІЄМО

Маркетолога, менеджера з продажу, керівника відділу продажів, фахівця контролю якості, власника, тренера з продажу, інтегратора. Тому що ми прожили та знаємо потреби кожної з цих ролей.

95% РЕКОМЕНДАЦІЇ

95% наших клієнтів - це «сарафанне радіо». Нас рекомендують, тому що ми приносимо результат та цінуємо час.

1 500 000 грн

Завдяки досвіду в рестарт бізнесі, вибудовування відділу продажів та контролю якості - повернули втрачених угод клієнту на 1500000 грн. Ми знаємо, як допомогти бізнесу не словами, а "в грошах".

ВІД 2 ДО 75 ЛЮДЕЙ

Проводили аудити відділів продажів та допомагали вибудовувати віддалені відділи якості в компаніях від 2 менеджерів з продажу до декількох відділів продажів зі співробітниками понад 75 осіб.

ВІД 2 ДО 75 ЛЮДЕЙ

Проводили аудити відділів продажів та допомагали вибудовувати віддалені відділи якості в компаніях від 2 менеджерів з продажу до декількох відділів продажів зі співробітниками понад 75 осіб.

1 500 000 грн

Завдяки досвіду в рестарт бізнесі, вибудовування відділу продажів та контролю якості - повернули втрачених угод клієнту на 1500000 грн. Ми знаємо, як допомогти бізнесу не словами, а "в грошах".

ДОВІРА

Нам довіряють лідери ринків. Ми працюємо в довгострокову з ТОП забудовниками, агросектором та ще +25 нішами ринків.

КОНКРЕТИКА

Вся наша робота завжди зводиться до цифр, аналітики та конкретних дій, які необхідно здійснювати для розкриття фінансового потенціалу відділів продажів.

ДОВІРА

Нам довіряють лідери ринків. Ми працюємо в довгострокову з ТОП забудовниками, агросектором та ще +25 нішами ринків.

КОНКРЕТИКА

Вся наша робота завжди зводиться до цифр, аналітики та конкретних дій, які необхідно здійснювати для розкриття фінансового потенціалу відділів продажів.

Хочете переконатися, що наш підхід працює?

Залиште заявку та наш бізнес-аналітик проведе детальну презентацію.