Послуга “Аналітика та прогнозування” допомагає прозоро бачити результати та прогнозувати фінансовий потенціал відділу продажів.
Звільніть свій час на розвиток відділу продажів і бізнесу. Приймайте рішення, спираючись на цифри.
Результативність переговорів
Збільшення конверсії
Лояльність клієнтів
Середнє зростання продажів
Підтримка бізнес-аналітиками розвитку вашого бізнесу
Легкість керування відділом продажів
Збір аналітичних даних за вас
Навчання керівників
Дружба між маркетингом та відділом продажів
Конкретні рекомендації, що змінити у продажах
Підтримка бізнес-аналітиками розвитку вашого бізнесу
Легкість керування відділом продажів
Збір аналітичних даних за вас
Навчання керівників
Дружба між маркетингом та відділом продажів
Конкретні рекомендації, що змінити у продажах
Звільніть свій час на розвиток відділу продажів та бізнесу. Приймайте рішення, спираючись на цифри.
Відображає кількість та якість вхідних звернень за певний період. Статистику, яку кількість лідів взяв кожен окремий менеджер у роботу та якого типу були вхідні ліди по відділу в цілому.
Заміряються додаткові показники, що дозволяють визначити, чи коректно менеджери оцінюють вхідні звернення, чи не “перетворюють” співробітники відділу продажів цільових клієнтів в нецільових, а також дані дозволять керівнику оптимально розподілити бюджет на маркетинг.
Виходячи з бізнес-процесів компанії, наші аналітики відслідковують конвертацію вхідних лідів в угоди на ключових етапах компанії.
Також відслідковуються етапи, на яких “зависають” угоди, щоб у керівника була можливість проаналізувати причину на предмет “поломки” ланцюжка ведення клієнта, а також що необхідно змінити в бізнес-процесі для підвищення кількості продажів.
Вся зібрана статистика ведеться не тільки в розрізі відділу та ланцюгів продажів, але й по кожному менеджеру. Що дозволяє не тільки бачити реальні результати менеджера, а й відстежити його “слабкі місця”, щоб спільно з керівником розвивати кожного менеджера для розкриття фінансового потенціалу в компанії.
Даний аналітичний блок відображає керівнику “реальну картину” не тільки в “штуках” проданого товару / послуги, а й у відсотковому співвідношенні.
Аналізується ефективність конверсій за кожним менеджером (не тільки ефективних, але й негативних).
Наприклад: менеджер Ганна уклала 55 успішних угод, а менеджер Іван – 32. Однак, Ганна взяла в роботу 300 нових заявок, з яких привела до успіху 55, а Іван взяв у роботу 112 нових заявок, з яких привів до продажу 32.
Конверсія зі звернень в продаж Ганни – 18,3%.
Конверсія зі звернень в продаж Івана – 28,6%.
Дозволяє оцінити керівнику ефективність ведення телефонних переговорів.
Статистика дозволяє керівнику відстежити навантаження менеджерів щодо дзвінків та виконання нормативів кожним із співробітників (показники особливо актуальні для колл-центру та відділів продажів, які через телефон відразу продають послугу / товар, без зустрічі з клієнтом).
Аналізується по кожному менеджеру не тільки кількість та якість закритих успішно угод, але й кількість злитих угод (не реалізованих).
Дана інформація допоможе керівнику побачити слабкі місця у кожного менеджера та розробити план щодо закриття вдало максимальної кількісті звернень по кожному співробітнику.
Розробляються рекомендації на основі усіх вищезгаданих статистичних та аналітичних данних для відображення слабких та сильних місць у відділі продажів та по кожному менеджеру.
Також надається прогнозування фінансових можливостей за умови реалізації усіх рекомендацій, які будуть вказані у спеціальному звіті та детально пояснені аналітиком.
Мета – аналіз загального стану фактичних обсягів продажів у порівнянні з минулими періодами, виявлення, чи є сезонність продажів, зростання продажів, які чинники впливають на збільшення / падіння продажів.
Мета – побачити частку того чи іншого продукту / сервісу в загальному обсязі продажів.
Цей інструмент дозволяє побачити, який напрямок генерує виручку, а що продається зовсім погано та не приносить вигоди бізнесу.
Мета – визначити середній чек за напрямками.
Мета – визначити ефективність продажів з економічної точки зору.
Рентабельність продажів дасть розуміння того, яку кількість прибутку можна отримати з однієї гривні прибутку.
Мета – визначити темпи приросту клієнтів, а також ступеня опрацювання наявної бази.
Також можна побачити рентабельність продажів в розрізі клієнта.
Можна побачити оборотність товарів на складі, вартість “змісту” товарів на складі.
Порівняти, що вигідніше – тримати товари на складі або продати зі знижкою, або навіть утилізувати.
Можна побачити формування ціни продажу та розібрати структуру собівартості. Побачити потенціал прибутку.
Допомагає побачити показники, що впливають на продажі, потенціал продажів, терміни окупності при інвестиціях в оборотний капітал з метою збільшення продажів.
Дає розуміння правильності формування звітів Про прибутки та збитки (P & L), Рух грошових коштів (CF), Балансу (BS). Якщо цих звітів немає – можна зрозуміти, а чи потрібні вони.
Для товарного бізнесу, у якого є склад та / або виробництво – потрібні в ідеалі зі старту роботи.
Для сервісного бізнесу зазвичай потрібні при оборотах від 10 000 дол / місяць (~ 270 000 грн)
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.
167 показників ефективності якості роботи відділу продажів в цілому та кожного менеджера окремо
конкретні дії та покажемо ваш прихований фінансовий потенціал
роботу відділу продажу та супроводжуємо до досягнення фінансового результату
розуміти цифри та те, як на їх підставі керувати відділом продажів
роботу відділу продажу та супроводжуємо до досягнення фінансового результату
розуміти цифри та те, як на їх підставі керувати відділом продажів
Залиште заявку та наш бізнес-аналітик проведе детальну презентацію того, як ми проводимо аналітику роботи відділу продажів і кожного менеджера, щоб наші клієнти отримували максимум прибутку.
95% наших клієнтів – це “сарафанне радіо”. Нас рекомендують, тому що ми приносимо результат та цінуємо час.
1. Загальна кількість звернень зросла на 2102 шт.
2. Ефективність телефонних переговорів зросла в середньому на 25,63%.
3. Конверсія зі звернень в продаж зросла з 0,9% до 2,62% (у порівнянні з червнем
2020 р.).
1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації та бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договір за 1-2 хвилини.
Маркетолога, менеджера з продажу, керівника відділу продажів, фахівця контролю якості, власника, тренера з продажу, інтегратора. Тому що ми прожили та знаємо потреби кожної з цих ролей.
95% наших клієнтів - це «сарафанне радіо». Нас рекомендують, тому що ми приносимо результат та цінуємо час.
Завдяки досвіду в рестарт бізнесі, вибудовування відділу продажів та контролю якості - повернули втрачених угод клієнту на 1500000 грн. Ми знаємо, як допомогти бізнесу не словами, а "в грошах".
Проводили аудити відділів продажів та допомагали вибудовувати віддалені відділи якості в компаніях від 2 менеджерів з продажу до декількох відділів продажів зі співробітниками понад 75 осіб.
Проводили аудити відділів продажів та допомагали вибудовувати віддалені відділи якості в компаніях від 2 менеджерів з продажу до декількох відділів продажів зі співробітниками понад 75 осіб.
Завдяки досвіду в рестарт бізнесі, вибудовування відділу продажів та контролю якості - повернули втрачених угод клієнту на 1500000 грн. Ми знаємо, як допомогти бізнесу не словами, а "в грошах".
Нам довіряють лідери ринків. Ми працюємо в довгострокову з ТОП забудовниками, агросектором та ще +25 нішами ринків.
Вся наша робота завжди зводиться до цифр, аналітики та конкретних дій, які необхідно здійснювати для розкриття фінансового потенціалу відділів продажів.
Нам довіряють лідери ринків. Ми працюємо в довгострокову з ТОП забудовниками, агросектором та ще +25 нішами ринків.
Вся наша робота завжди зводиться до цифр, аналітики та конкретних дій, які необхідно здійснювати для розкриття фінансового потенціалу відділів продажів.
Залиште заявку та наш бізнес-аналітик проведе детальну презентацію.
Аудит відділу продажів потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;
3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;
4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;
5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.
1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;
2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;
3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;
4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;
5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;
6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.
Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.
Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Клієнтський досвід потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;
3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;
4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;
5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.
1. SAAS технології:
– Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також повернути частину втрачених клієнтів назад до компанії.
2. Інфобізнес:
– Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.
3. Ювелірна компанія:
– Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали зростання на 30% у продажах, що повністю окупило їхнє впровадження в компанії.
4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
– 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. Цей крок безпосередньо вплинув на зростання продажів у вже у перший місяць.
Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.