Клієнт
Девелопер Київ
Напрямок
Інвестиційна компанія
Завдання, які були поставлені перед нами:
1. Перезапустити і відбудувати з нуля новий відділ продажу в короткий термін.
2. Налаштувати систему роботи відділу продажів і налагодити взаємозвязок з іншими відділами компанії.
3. Контролювати і системно підвищувати якість і результати роботи відділу продажів.
4. Вивести продажі компанії на новий рівень.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
- Відбудували 5 відділів продажів "під ключ" з навчанням і адаптацією менеджерів і операторів колл-центру.
- У перший місяць після вибудови нових відділів продажів середній показник за якістю ведення телефонних переговорів склав 67,76%.
- За результатами робіт на Етапі №2 ефективність роботи менеджерів в "Завершенні переговорів" виросла з 65,82% до 69,76%. При цьому персональні показники менеджерів зросли з min 34,25% до max 92%.
- Ефективність проведення телефонних переговорів в цілому склала 86,33%.
- Якість заповнення CRM-системи досягло 96,88% по менеджеру, а по відділу - 93,98%.
- На тлі загальної тенденції обвалу продажів на ринку нерухомості в той період, продажі Компанії зросли в 2,07 рази в перебігу першого місяця робіт. При цьому продажі по одному з відділів вдалося збільшити в 2,88 рази.
- На даний момент керівники напрямків володіють реальними показниками наскрізний аналітики в режимі online і мають можливість оперативно впливати на динаміку їх поліпшення.
- Компанія-Замовник продовжує успішно розвиватися, наближаючись до лідерства у своєму сегменті ринку.
0
відділу
продажів відбудували "під ключ"
0
%
зростання персональних показників менеджерів
0
%
зросла ефективність проведення телефонних продажів
0
раза
зростання продажів в 2,89% рази
0
%
якість заповнення CRM-системи по відділу
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО
Досягли поставлених цілей за 5 місяців
- здійснили конкурсний набір і за 1 день сформували 18 кандидатів в нові менеджери 5 відділів продажів і операторів call-center;
- провели серію тренінгів з подальшою екзаменацєю кандидатів на посаду менеджера з продажу, де відсіяли частину кандидатів і сформували нову команду з вже навчених продукту і технікам продажів кандидатів;
- розробили і впровадили в роботу відділу продажів:
- скрипт телефонної розмови,
- презентації житлових комплексів;
- стандарти роботи в CRM-системі;
- коректні схеми роботи телефонії;
- регламент “Порядок робочого дня відділу продажів”,
- систему пріоритетності виконання завдань менеджерами;
- стандарти роботи з вхідними зверненнями,
- регламенти роботи менеджера з продажу, керівника відділу продажів і welcome-менеджера,
- стандарти дистанційного обслуговування клієнтів на період карантину та провели навчання для відділів з продажу он-лайн,
- нову систему мотивації з прив’язкою не тільки до результату, але і до якості роботи відділу продажів,
- щоденну звітність для менеджерів за ключовими показниками;
- здійснили фінальне тестування співробітників після вибудовування відділу продажів з нуля по:
- презентації комплексів,
- знанням скрипта і вмінню застосовувати його на практиці,
- знанням коректного ведення CRM-системи,
- знанням юридичних нюансів в договорах і вмінню застосовувати їх у спілкуванні з клієнтами;
- провели індивідуальний коучинг з продажу з аналізом і розбором дзвінків і зустрічей менеджерів для підвищення ефективності переговорів;
- розробили і запустили алгоритм оптимізації роботи з потенційними покупцями;
- здійснювали регулярний аналіз коректного ведення CRM-системи, а також супроводжували менеджерів в процесі роботи з системою;
- провели спільний брейншторм з менеджерами та маркетологами за концепцією проекту нового ЖК;
- розробили і впровадили дорожню карту продажу з "гачками на купівлю" від телефонного дзвінка до презентації нового об'єкта на місці локації в zoom-форматі;
- впровадили на посаду керівників напрямків 2 співробітників і завершили роботи по даному етапу фасілітаціонной сесією з метою синхронізації керівника компанії і нових керівників напрямків, в питаннях очікування керівництва і взятих на себе зобов'язань керівників напрямків;
- розробили та впровадили наскрізну аналітику з ключовими показниками якості роботи відділів продажів компанії;
- проаналізували воронки продажів на предмет "вузьких" місць і "зон втрат" потенційних покупців;
- надавали рекомендації для поліпшення рівня продажів на підставі аналітики відділів продажів;
- запустили спільну роботу з керівниками напрямків на підставі показників наскрізної аналітики відділів продажів;
- в ході роботи керівники проходять навчання, як керувати відділами продажів на підставі аналітичних цифр.
СХОЖІ КЕЙСИ
Бажаєте керувати результатом?
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.