Клієнт

Зоомагазин

Напрямок

ексклюзивні товари для собак

Завдання, які були поставлені перед нами:

1. Налаштувати систему товарообліку для інтернет-магазину;
2. Максимально автоматизувати прийом заявок та їх обробку;
3. Налаштувати можливість спілкування із клієнтами через месенджери;
4. Налаштувати можливість у CRM формувати замовлення без необхідності заходити до системи товарообліку
5. Налаштувати прийом оплати через CRM

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО

  • підключений WhatsApp, через який приходить основний потік заявок – менеджери прямо з CRM листуються з клієнтом і приймають замовлення;
  • підключені боти viber, telegram і створено сайт-візитка з кнопками на дані боти для передачі посилання клієнтам, де клієнти можуть вибрати куди їм зручно писати;
  • налаштований вітальний бот, який запитує контактну інформацію у клієнтів під час первинного звернення;
  • підключено сервіс fondy, що дозволяє сформувати посилання на онлайн-оплату для швидкого відправлення клієнтам;
  • настроєна інтеграція з сервісом товарообігу, що дозволяє прямо в CRM формувати замовлення, бронювати товар зі складу та списувати його під час відправки клієнту;
  • підключено віджет Нової Пошти, який дозволяє створювати ТТН відразу при створенні замовлення в CRM та відстежує доставку клієнту з автоматичним пересуванням по вирві угоди, залежно від статусу доставки;
  • проведено навчання менеджерів та сформовано алгоритм роботи, який допомагає менеджерам при роботі в системах.

СХОЖІ КЕЙСИ

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.