Як об'єднати всі заявки в єдину систему та побудувати наскрізну аналітику?

#CRM   |   #Pipedrive   |   #Автоматизація  |   #LeadBox  |   #НаскрізнаАналітика

Теплодар Україна – це роздрібно-гуртовий інтернет магазин, який входить в гурпу компаній Інтерком та займається продажем обладнання для опалення, саун, лазнь.  20 років досвіду, досвідчені спеціалісти та якісне обладнання не залишають байдужими клієнтів компанії.

Що було у клієнта до співпраці:

Мета яку перед нами поставив замовник

Яке рішення обрали:

Показники ПІСЛЯ співпраці:

30 %
Замовлень мають джерело трафіку
0 %
Вивільнено часу для менеджера з продажів

Як відслідковувати ефектвиність реклами у зв’язці Pipedrive + LeadBox: 

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО:

Досягли поставлених цілей за 1,5 місяці.

Клієнт для реалізації інтернет-магазину використовує платформу Хорошоп, що дозволило нам реалізувати проект без додаткових кастомних доопрацювань, адже:

  1. Хорошоп фіксує та передає utm-мітки, що було надважливо для створення наскрізної аналітики. А ми ці дані можемо приймати LeadBox та передавати далі у Pipedrive в потрібні клієнту поля; 
  2. Платформа Хорошоп відправляє усію необхідну інформацією за замовленням по API, що дозволяє нам через вже готову інтеграцію LeadBox з Хорошоп приймати та обробляти ці дані, розкладувати їх у відповідні поля угоди та контакту

Куратор проекту:

Один з принципів компанії DOitWELL полягає в тому, що ми відштовхуємося у свої роботі від даних аналітики. Тому радіємо проектам, и яких виходить не тільки налаштувати CRM-систему а й побудувати аналітичну базу як підґрунтя для прийняття в подальшому управлінських рішень

Олена Топтуненко

Команда кейсу:

Ірина Федоренко

Марія Шаповал

Швидкість впровадження послуги:

1,5 міс.

Враховуючи підключення LeadBox та проведення його кастомного доопрацювання під запит замовника 

Досягнуті результати

Подальші кроки – інтеграція облікової системи з CRM-системою, що дозволить звільнити час менеджера на заповнення безпосердньо даних щодо продажу для бухгалтерії та логістики.

0 %
Лідів потрапляють до CRM з різних джерел трафіку
0 %
Історії замовлень по клієнту можна побачити в CRM

Що дозволяє робити інтеграція LeadBox з Хорошоп?

LeadBox легко передає  замовлення з Хорошоп у CRM-систему Pipedrive за рахунок простого підключення в п’ять кроки / гнучких налаштувань інтеграції без програмістів та можливості передавати utm-мітки. 
Функціонал інтеграції Хорошоп та Pipedrive через віджет LeadBox дозволяє:

Плануєте досягти більшого результату?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.