Клієнт

DIM group

Напрямок

Інвестиційна компанія

Завдання, які були поставлені перед нами:

1. Провести аудит роботи відділів продажів з метою виявлення ключових зон розвитку.
2. Систематизувати і стандартизувати всі бізнес-процеси відділів продажів.
3. Підвищення ефективності роботи відділу продажів зі збільшенням лояльності клієнтів компанії.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ

0 %
зростання якості ведення телефонних переговорів
0
клієнта повернули в роботу
0 %
з повернутих клієнтів записалося на зустріч
Хочу подякувати за сумлінну, професійну і позаурочну роботу. За вміння зрозуміти проблеми клієнта і допомогти їх вирішити.

Готовий рекомендувати тим, у кого ще немає розуміння і не вибудувана робота між відділом продажів і маркетингу. Тим, у кого немає регламентів і розуміння в процесах і масштабування задач і їх контролю. Я вдячний за цю допомогу.
Павло Гончаров
Директор з маркетингу

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО

Досягли поставлених цілей за 6 місяців

СХОЖІ КЕЙСИ

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.