Клієнт

Київміськбуд

Напрямок

Компанія девелопер

Завдання, які були поставлені перед нами:

1. Збільшити конверсію, з якої продають менеджери, до максимальної.
2. Перевірити реальну завантаженість операторів колл-центру і знайти шляхи оптимізації їх роботи.
3. Прискорити процеси впровадження CRM-системи в компанію.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ

Час реалізації проекту - 2 роки:

0 %
зростання кількості запрошень до відділу продажів
0 %
зростання кількості дійшли до відділу продажів потенційних клієнтів
0 %
зростання ефективності менеджерів відділів продажів
0 %
рівень дотримання стандрат якості компанії менеджерами відділів продажів
Хочу висловити подяку команді DOitWELL за роботу, яку ви зробили в холдингу. За результативністю роботи менеджери і оператори виросли в рази. Незважаючи на стартове опір персоналу будь-яких змін, вже зараз ми бачимо, як персонал кайфує бачачи свою ефективність. Ще раз хочу сказати вам спасибі за виконану роботу, за результати, які отримали і за співпрацю з нашою компанією.
Басанько Олена
Заступник директора з продажу
Прато Київміськбуд
Відтворити відео

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО

Для досягнення поставлених цілей

СХОЖІ КЕЙСИ

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.