PROДАЖНИЙ ПОДКАСТ "МІРКУВАННЯ НА ТРЬОХ"

Ненудні подкасти про питання відділів продажів

Інтеграція CRM-системи:
що точно піде не так
  • Оцифровка хаосу
  • Завдання керівника VS завдання менеджерів
  • З крайності в крайність
  • Чи є чарівна кнопка впровадження CRM?
CRM-система як кладовище
потенційних клієнтів
  • Класичні та не дуже помилки при інтеграції CRM-систем, які “допомагають” вашим менеджерам втрачати клієнтів
  • Втрачені ЛІДи або “без вини винуватий” менеджер
Аналітика маркетингу та продажів:
як не "вбити" один-одного
  • Чому маркетинг та продажі не чують один одного
  • Ключова аналітика, яка за 10 хвилин показує, на чиєму боці шукати відповідальних
  • Фундамент взаєморозуміння маркетингу та відділу продажів

Далі - більше подкастів

Не хочете пропустити нові теми? Тисніть на кнопку – будемо доставляти в міру появи нових тем.

ЧИМ ВІДРІЗНЯЄМОСЬ ВІД ІНШИХ ПОДСКАСТІВ

БЕЗ РЕКЛАМИ

В процесі розмов ми не рекламуємо компанії / послуги / продукти

БЕЗ ПРОДАЖУ

Ми не робимо подкасти для продажу якогось свого продукту або послуги

РОЗКРИВАЄМО БІЛЬ

Говоримо про наболілі теми у продажах, які інші не розкривають

МАКСИМАЛЬНО ЧЕСНО

Відповідаємо щиро та ділимось тим, що спрацювало та що не спрацювало в нашій практиці

ПРОСТОЮ МОВОЮ

Говоримо як люди з досвідом, але зрозумілою мовою. Не намагаємось здаватися розумнішими за рахунок складних мовних зворотів

ВСЕ ПО ТЕМІ ПРОДАЖІВ

Тематика повністю розкриває те, що ми будемо обговорювати на подкастах - ніяких підмін понять

Де подивитись та почитати більше про продажі та аналітику

ПРО ТИХ, ХТО БУДЕ "МІРКУВАТИ"

Олена Топтуненко

Co-founder компанії DОItWELL та керівник напрямку “DIW AUTOMATISATION”.

Консультант по систематизації та автоматизації бізнес-процесів.

Юлія Кішинька

Co-founder компанії DОItWELL та ідейний натхненник напрямку4 “DIW ANALYTICS”.

Застосовує в роботі поєднання принципів бізнес-мислення з психологією людини.

Тетяна Калита

Керівник напрямку “DIW ANALYTICS” в компанії DOitWELL.

Після системного навчання з Тетяною, менеджери збільшують конверсію від 4 до 60%.

Анастасія Костіна

Спеціаліст з маркетингу та комунікацій DOitWELL.

Амбассадор наскрізної аналітики та прихильник якісного сервісу.

Хочете "міркувати" з нами в подкастах про продажі?