Клієнт

Укрбуд

Напрямок

Компанія девелопер

Завдання, які були поставлені перед нами:

1. Провести повний аудит ланцюжка продажів.
2. Скласти і реалізувати план по збільшенню конверсії зі звернень в продажі.
3. Перевірити якість вхідного ліда.
4. Дослідити клієнтський досвід.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Час реалізації до досягнення мети - 6 місяців

0 %
Зростання показників ефективності роботи менеджерів
0 %
Зростання конверсії окремих менеджерів незважаючи на зовнішні негативні фактори

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО:

Всі зміни в відділі продажів проводилися тільки

після проведення аудиту, який дав розуміння вузьких місць воронки продажів – як кожного менеджера, так і компанії в цілому:

Хочу подякувати за сумлінну, професійну і позаурочну роботу. За вміння зрозуміти проблеми клієнта і допомогу в їх вирішенні.

Готовий рекомендувати тим, у кого ще немає розуміння в вибудовуванні роботи між відділом маркетингу і продажами. "
Гончаров Павло
Директор з маркетингу

СХОЖІ КЕЙСИ:

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.