DIW CONTROL

Віддалений контроль якості роботи відділу продажів

Допомагаємо керувати відділом продажів на підставі цифр

DIW ANALYTICS

Аналітика якості продажів

Допомагаємо керувати відділом продажів на підставі цифр

DIW ANALYTICS

Аналітика якості продажів

Допомагаємо керувати відділом продажів на підставі цифр

Навіщо потрібен DIW CONTROL?

Контроль якості у відділі продажів необхідний для того, щоб розуміти, як співробітники взаємодіють із клієнтом, виявити системні (вони зустрічаються у кожного менеджера) та індивідуальні помилки (приватні випадки).

Якщо не контролювати та не аналізувати роботу відділу продажів, можна згаяти момент, коли менеджери працюють не на повну силу. І ви зрозумієте це лише тоді, коли компанія почне втрачати клієнтів та прибутку.

+70%

Результативність переговорів

+40%

Збільшення конверсії

+30%

Лояльність клієнтів

+60%

Середнє зростання продажів

Варіанти реалізації контролю якості

Контроль якості можна здійснювати 3 різними способами:

Коли Керівник слухає дзвінки самостійно, він залучений до процесу продажу та може відреагувати на ситуацію «тут і зараз». Але при цьому витрачає свій час на прослуховування нецільових розмов. По суті, йому потрібні готові дані, приклади дзвінків, на які варто звернути увагу.

Плюси:

– Керівник «в темі», сам чує пряме мовлення менеджерів, швидко реагує на нестандартні ситуації та отримує зворотний зв’язок від клієнтів;

Мінуси:

– Величезна витрата часу на пошук потрібних дзвінків, поверхова оцінка. Приклад: у відділі продажів 6 чоловік, кожен здійснює по 30 дзвінків на день, середньою тривалістю 3 хвилини = 9 годин чистого часу на день. Якщо керівник виділятиме на оцінку дзвінків хоча б 1 годину на день, він встигне прослухати та оцінити всього 10-20 дзвінків на весь відділ (в середньому по 3 дзвінки на 1 менеджера). Зрозуміло, загальної картини це не дасть.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Аналіз якості ЛІДів
та роботи з ними у відділі продажів


Аналізуємо готовність клієнта до покупки та оцінюємо ефективність роботи менеджерів із різними портретами клієнтів. Даємо зворотний зв'язок для маркетологів за якістю лідів, що надійшли.

Аналіз ефективності
телефонних переговорів


Аналізуємо ефективність використання скриптів продажів, навички роботи менеджерів по телефону за етапами: вітання, виявлення потреби, презентація, робота із запереченням, закриття угоди. Знаходимо системні помилки менеджерів та даємо рекомендації як їх усунути. Вимірюємо середню ефективність успішних діалогів.

Аналіз якості супроводу клієнтів
до покупки у CRM


Аналізуємо ефективність використання менеджерами всіх доступних інструментів CRM-системи. Знаходимо системні помилки менеджерів у веденні клієнтів у CRM: наявність та актуальність завдань, причини ”зависання” операцій на різних етапах, актуальність перенесення клієнтів на етап “Закрито та не реалізовано” та даємо рекомендації як їх усунути.

Ключові метрики ефективності роботи відділів продажу


Відстежуємо та аналізуємо по кожному менеджеру та відділу продажів загалом такі ключові метрики, як: конверсії з вхідних лідів у продажі/відмова/зустрічі/не цільові ліди; "зависли" угоди і найчастіші етапи у вирві, на яких вони "зависають"; кількість зірваних дзвінків без передзвону клієнту та багато інших залежно від технічної можливості CRM-системи.

Розробка рекомендацій


Протягом всього аудиту розробляємо та фіксуємо рекомендації для керівництва щодо збільшення конверсії продажів із зазначенням пріоритетності до їх застосування, для досягнення мети у найкоротші терміни.

Повернення лідів у роботу менеджерам та робота безпосередньо з менеджерами


Аналізуємо якість обробки лідів та працюємо на випередження повертаючи клієнтів, які потрапили до зони потенційної втрати, назад у роботу менеджерам. Маючи можливість безпосередньо впливати на роботу менеджерів, ми вивільняємо час витрати керівників від мікроменеджменту.

Поліпшення скриптів, розробка регламентів


У ході роботи з відділом продажів, прослуховуючи дзвінки та аналізую ланцюжки продажів, ми знаходимо та впроваджуємо рішення зони, покращення, які сприяють зростанню продажів: посилення систем мотивації, скриптів продажів, регламентів посади, алгоритмів супроводу клієнтів до покупки.

Індивідуальна робота з менеджерами з продажу


З метою розвитку та покращення якості роботи вашого відділу продажів, ми надаємо індивідуальні та групові розбори дзвінків з менеджерами з метою опрацювання якості та підвищення їх результативності (оплачується окремо погодинна оплата)

Бажаєте спиратися на цифри приймаючи управлінські рішення?

Бажаєте спиратися на цифри приймаючи управлінські рішення?

Ваші можливості з DOitWELL:

Відділ продажів, який генерує прибуток та перевиконує план продажу.

Аналітичний супровід продажів

Допомагаємо керівникам керувати на підставі цифр
- здійснюємо наскрізну аналітику продажів, результати ви отримуєте у вигляді таблиць та дашбордів;
- відстежуємо та аналізуємо ключові метрики продажів відділу в цілому та менеджерів окремо по всьому ланцюжку продажів від надходження ліда до закриття угоди;
- формуємо щотижневу звітність за даними метриками;
- проводимо online-зустрічі щодо розбору аналітичних даних з керівниками відділів продажів.

Дослідження клієнтського досвіду

Відкриє перед Вами можливість підвищити лояльність клієнтів, збільшити кількість постійних покупців, виявити "вузькі місця" у ланцюжку продажів на досвід реальних клієнтів
- по запросу собираем клиентский опыт по заранее оговоренным с вами критериям и вопросам, нуждающимся в разъяснении;
- разрабатываем индивидуальные чек-листы и статистические сводки;
- опрашиваем клиентов из предоставленной вами базы;
- обрабатываем полученную информацию и вы получаете готовые выводы и рекомендации по вашему изначальному запросу.

Аудит відділу продажу

Проводимо разовий поглиблений аудит якості відділу продажів
- якість ліда, що надходить; - якості роботи всього відділу продажу та кожного менеджера окремо на шляху від ліда до покупки;
- Фінансовий потенціал вашого менеджера;
- фінансовий аудит продажу та рентабельності послуг.

Бажаєте побачити як це працює?

Залиште заявку та наш бізнес-аналітик проведе детальну презентацію того, як ми проводимо аналітику роботи відділу продажів і кожного менеджера, щоб наші клієнти отримували максимум прибутку.

Бажаєте побачити як це працює?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

РЕЗУЛЬТАТИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

95% наших клієнтів – це “сарафанне радіо”. Нас рекомендують тому що ми приносимо результат та цінуємо час.

Результаты, яких досягли:

1. Ефективність телефонних переговорів зросла з 36,79% до 70,75% в середньому по відділу.
2. Якість заповнення CRM-системи зросла з 56,72% до 65,48% в середньому по відділу.
3. Особисті показники менеджерів зросли з min 49,2% до max 75,2%.

Результаты, яких досягли:

1. Загальна кількість звернень зросла на 2102 шт.
2. Ефективність телефонних переговорів виросла в середньому на 25,63%.
3. Конверсія з звернень в продажу зросла з 0,9% до 2,62% (в порівнянні з червнем 2020 р.).

Результаты, яких досягли:

1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації та бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ КЕРУВАННЯ ПРОДАЖАМИ?

ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?

МИ РОЗУМІЄМО

Маркетолога, менеджера з продажу, керівника відділу продажів, фахівця контролю якості, власника, тренера з продажу, інтегратора. Тому що ми прожили та знаємо потреби кожної з цих ролей.

95% РЕКОМЕНДАЦІЇ

95% наших клієнтів - це «сарафанне радіо». Нас рекомендують тому що ми приносимо результат та цінуємо час.

1 500 000 грн

Завдяки досвіду в рестарт бізнесу, вибудовування відділу продажів та контролю якості - повернули втрачених угод клієнту на 1500000 грн. Ми знаємо як допомогти бізнесу не словами, а "в грошах".

ВІД 2 ДО 75 ЛЮДЕЙ

Проводили аудити відділів продажів та допомагали вибудовувати віддалені відділи якості в компаніях від 2 менеджерів з продажу, до декількох відділів продажів зі співробітниками понад 75 осіб.

ВІД 2 ДО 75 ЛЮДЕЙ

Проводили аудити відділів продажів та допомагали вибудовувати віддалені відділи якості в компаніях від 2 менеджерів з продажу, до декількох відділів продажів зі співробітниками понад 75 осіб.

1 500 000 грн

Завдяки досвіду в рестарт бізнесу, вибудовування відділу продажів та контролю якості - повернули втрачених угод клієнту на 1500000 грн. Ми знаємо як допомогти бізнесу не словами, а "в грошах".

ДОВІРА

Нам довіряють лідери ринків. Ми працюємо в довгострокову з ТОП забудовниками, агросектором та ще +25 нішами ринків.

КОНКРЕТИКА

Вся наша робота завжди зводиться до цифр, аналітики та конкретних дій, які необхідно здійснювати для розкриття фінансового потенціалу відділів продажів.

ДОВІРА

Нам довіряють лідери ринків. Ми працюємо в довгострокову з ТОП забудовниками, агросектором та ще +25 нішами ринків.

КОНКРЕТИКА

Вся наша робота завжди зводиться до цифр, аналітики та конкретних дій, які необхідно здійснювати для розкриття фінансового потенціалу відділів продажів.

Хочете переконатися що наш підхід працює?

Залиште заявку та наш бізнес-аналітик проведе детальну презентацію.

Хочете переконатися що наш підхід працює?

Залиште заявку та наш бізнес-аналітик проведе детальну презентацію.