Контроль якості у відділі продажів необхідний для того, щоб розуміти, як співробітники взаємодіють із клієнтом, виявити системні (вони зустрічаються у кожного менеджера) та індивідуальні помилки (приватні випадки).
Якщо не контролювати та не аналізувати роботу відділу продажів, можна згаяти момент, коли менеджери працюють не на повну силу. І ви зрозумієте це лише тоді, коли компанія почне втрачати клієнтів та прибутку.
Результативність переговорів
Збільшення конверсії
Лояльність клієнтів
Середнє зростання продажів
Контроль якості можна здійснювати 3 різними способами:
Коли Керівник слухає дзвінки самостійно, він залучений до процесу продажу та може відреагувати на ситуацію «тут і зараз». Але при цьому витрачає свій час на прослуховування нецільових розмов. По суті, йому потрібні готові дані, приклади дзвінків, на які варто звернути увагу.
Плюси:
– Керівник «в темі», сам чує пряме мовлення менеджерів, швидко реагує на нестандартні ситуації та отримує зворотний зв’язок від клієнтів;
Мінуси:
– Величезна витрата часу на пошук потрібних дзвінків, поверхова оцінка. Приклад: у відділі продажів 6 чоловік, кожен здійснює по 30 дзвінків на день, середньою тривалістю 3 хвилини = 9 годин чистого часу на день. Якщо керівник виділятиме на оцінку дзвінків хоча б 1 годину на день, він встигне прослухати та оцінити всього 10-20 дзвінків на весь відділ (в середньому по 3 дзвінки на 1 менеджера). Зрозуміло, загальної картини це не дасть.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Аналізуємо готовність клієнта до покупки та оцінюємо ефективність роботи менеджерів із різними портретами клієнтів. Даємо зворотний зв'язок для маркетологів за якістю лідів, що надійшли.
Аналізуємо ефективність використання скриптів продажів, навички роботи менеджерів по телефону за етапами: вітання, виявлення потреби, презентація, робота із запереченням, закриття угоди. Знаходимо системні помилки менеджерів та даємо рекомендації як їх усунути. Вимірюємо середню ефективність успішних діалогів.
Аналізуємо ефективність використання менеджерами всіх доступних інструментів CRM-системи. Знаходимо системні помилки менеджерів у веденні клієнтів у CRM: наявність та актуальність завдань, причини ”зависання” операцій на різних етапах, актуальність перенесення клієнтів на етап “Закрито та не реалізовано” та даємо рекомендації як їх усунути.
Відстежуємо та аналізуємо по кожному менеджеру та відділу продажів загалом такі ключові метрики, як: конверсії з вхідних лідів у продажі/відмова/зустрічі/не цільові ліди; "зависли" угоди і найчастіші етапи у вирві, на яких вони "зависають"; кількість зірваних дзвінків без передзвону клієнту та багато інших залежно від технічної можливості CRM-системи.
Протягом всього аудиту розробляємо та фіксуємо рекомендації для керівництва щодо збільшення конверсії продажів із зазначенням пріоритетності до їх застосування, для досягнення мети у найкоротші терміни.
Аналізуємо якість обробки лідів та працюємо на випередження повертаючи клієнтів, які потрапили до зони потенційної втрати, назад у роботу менеджерам. Маючи можливість безпосередньо впливати на роботу менеджерів, ми вивільняємо час витрати керівників від мікроменеджменту.
У ході роботи з відділом продажів, прослуховуючи дзвінки та аналізую ланцюжки продажів, ми знаходимо та впроваджуємо рішення зони, покращення, які сприяють зростанню продажів: посилення систем мотивації, скриптів продажів, регламентів посади, алгоритмів супроводу клієнтів до покупки.
З метою розвитку та покращення якості роботи вашого відділу продажів, ми надаємо індивідуальні та групові розбори дзвінків з менеджерами з метою опрацювання якості та підвищення їх результативності (оплачується окремо погодинна оплата)
Допомагаємо керівникам керувати на підставі цифр
- здійснюємо наскрізну аналітику продажів, результати ви отримуєте у вигляді таблиць та дашбордів;
- відстежуємо та аналізуємо ключові метрики продажів відділу в цілому та менеджерів окремо по всьому ланцюжку продажів від надходження ліда до закриття угоди;
- формуємо щотижневу звітність за даними метриками;
- проводимо online-зустрічі щодо розбору аналітичних даних з керівниками відділів продажів.
Відкриє перед Вами можливість підвищити лояльність клієнтів, збільшити кількість постійних покупців, виявити "вузькі місця" у ланцюжку продажів на досвід реальних клієнтів
- по запросу собираем клиентский опыт по заранее оговоренным с вами критериям и вопросам, нуждающимся в разъяснении;
- разрабатываем индивидуальные чек-листы и статистические сводки;
- опрашиваем клиентов из предоставленной вами базы;
- обрабатываем полученную информацию и вы получаете готовые выводы и рекомендации по вашему изначальному запросу.
Проводимо разовий поглиблений аудит якості відділу продажів
- якість ліда, що надходить;
- якості роботи всього відділу продажу та кожного менеджера окремо на шляху від ліда до покупки;
- Фінансовий потенціал вашого менеджера;
- фінансовий аудит продажу та рентабельності послуг.
Залиште заявку та наш бізнес-аналітик проведе детальну презентацію того, як ми проводимо аналітику роботи відділу продажів і кожного менеджера, щоб наші клієнти отримували максимум прибутку.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.
95% наших клієнтів – це “сарафанне радіо”. Нас рекомендують тому що ми приносимо результат та цінуємо час.
1. Ефективність телефонних переговорів зросла з 36,79% до 70,75% в середньому по відділу.
2. Якість заповнення CRM-системи зросла з 56,72% до 65,48% в середньому по відділу.
3. Особисті показники менеджерів зросли з min 49,2% до max 75,2%.
1. Загальна кількість звернень зросла на 2102 шт.
2. Ефективність телефонних переговорів виросла в середньому на 25,63%.
3. Конверсія з звернень в продажу зросла з 0,9% до 2,62% (в порівнянні з червнем 2020 р.).
1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації та бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.
Маркетолога, менеджера з продажу, керівника відділу продажів, фахівця контролю якості, власника, тренера з продажу, інтегратора. Тому що ми прожили та знаємо потреби кожної з цих ролей.
95% наших клієнтів - це «сарафанне радіо». Нас рекомендують тому що ми приносимо результат та цінуємо час.
Завдяки досвіду в рестарт бізнесу, вибудовування відділу продажів та контролю якості - повернули втрачених угод клієнту на 1500000 грн. Ми знаємо як допомогти бізнесу не словами, а "в грошах".
Проводили аудити відділів продажів та допомагали вибудовувати віддалені відділи якості в компаніях від 2 менеджерів з продажу, до декількох відділів продажів зі співробітниками понад 75 осіб.
Проводили аудити відділів продажів та допомагали вибудовувати віддалені відділи якості в компаніях від 2 менеджерів з продажу, до декількох відділів продажів зі співробітниками понад 75 осіб.
Завдяки досвіду в рестарт бізнесу, вибудовування відділу продажів та контролю якості - повернули втрачених угод клієнту на 1500000 грн. Ми знаємо як допомогти бізнесу не словами, а "в грошах".
Нам довіряють лідери ринків. Ми працюємо в довгострокову з ТОП забудовниками, агросектором та ще +25 нішами ринків.
Вся наша робота завжди зводиться до цифр, аналітики та конкретних дій, які необхідно здійснювати для розкриття фінансового потенціалу відділів продажів.
Нам довіряють лідери ринків. Ми працюємо в довгострокову з ТОП забудовниками, агросектором та ще +25 нішами ринків.
Вся наша робота завжди зводиться до цифр, аналітики та конкретних дій, які необхідно здійснювати для розкриття фінансового потенціалу відділів продажів.
Залиште заявку та наш бізнес-аналітик проведе детальну презентацію.
Залиште заявку та наш бізнес-аналітик проведе детальну презентацію.
Аудит відділу продажів потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;
3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;
4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;
5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.
1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;
2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;
3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;
4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;
5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;
6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.
Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.
Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Клієнтський досвід потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;
3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;
4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;
5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.
1. SAAS технології:
– Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також повернути частину втрачених клієнтів назад до компанії.
2. Інфобізнес:
– Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.
3. Ювелірна компанія:
– Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали зростання на 30% у продажах, що повністю окупило їхнє впровадження в компанії.
4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
– 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. Цей крок безпосередньо вплинув на зростання продажів у вже у перший місяць.
Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Дякуємо за заповнену форму!
https://us02web.zoom.us/j/83873514412?pwd=cFFRQTZ3bTRJQUtCSVVsNElZT3JBZz09