Клієнт

Zbird Jewellery

Напрямок

Ювелірна компанія

Завдання, які були поставлені перед нами:

1. Дослідити клієнтський досвід.
2. Надати способи підвищення продажів ювелірних прикрас.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Час реалізації проекту до досягнення мети - 2 тижні

0 %
Зростання лояльності клієнтів
"Хочу висловити подяку компанії DOitWELL і безпосередньо Юлії Кішіньке, за опрацювання відділу якості для компанії Zbird" Jewellery ". Підключивши відділ якості, ми змогли виявити і оперативно вирішити питання, які хвилюють наших клієнтів, в таких площинах, на які ми не звертали уваги. Це були маленькі дрібниці, але як виявилося покупець їм приділяє набагато більше уваги, ніж ми раніше оцінювали.

Служба якості дала зрозуміти, наскільки професійні наші співробітники і де їм варто підняти навички і компетентність, як більш точно доносити інформацію клієнту. Служба якості допомогла нам збільшити кількість продажів, якість продукту і оперативно реагувати на потреби клієнта, які є актуальними саме в даний момент. Вважаю, кожна компанія повинна мати службу якості, щоб не втрачати зворотний зв'язок з клієнтом. "
Шевченко Сергій
Власник і керівник компанії Zbird Jewellery

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО:

Аналіз клієнтського досвіду був одним з інструментів,

який в підсумку дав приріст продажів у клієнта на 7%:

СХОЖІ КЕЙСИ:

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.