Клієнт

Торговий дім "Тракторний завод"

Напрямок

Виробництво і продаж міні-тракторів

Завдання, які були поставлені перед нами:

1. Зробити аудит вже налаштованої amoCRM.
2. Внести в налаштування CRM-системи правки для контролю ефективності менеджерів.
3. Налаштувати наскрізну аналітику.
4. Перевірити і оптимізувати настройки телефонії і Call tracking, щоб знизити витратну частину на його обслуговування.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Час реалізації проекту - 15 робочих днів:

0 %
Заявок і звернень мають інформацію по джерелу трафіку
0 %
Зростання якості ведення CRM-системи менеджерами
0 %
Втрачених заявок

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО:

Для досягнення поставлених цілей

крім попереднього аудиту та зміни налаштувань amoCRM ми 2 місяці проводили щотижневі перевірки коректності ведення CRM і опрацьовували з менеджерами коректність ведення.

СХОЖІ КЕЙСИ

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.