Клієнт

Київміськбуд

Напрямок

Компанія девелопер

Завдання, які були поставлені перед нами:

1. Збільшити конверсію, з якої продають менеджери, до максимальної.
2. Перевірити реальну завантаженість операторів колл-центру і знайти шляхи оптимізації їх роботи.
3. Прискорити процеси впровадження CRM-системи в компанію.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ

Час реалізації проекту - 2 роки:

0 %
зростання кількості запрошень до відділу продажів
0 %
зростання кількості дійшли до відділу продажів потенційних клієнтів
0 %
зростання ефективності менеджерів відділів продажів
0 %
рівень дотримання стандрат якості компанії менеджерами відділів продажів
Хочу висловити подяку команді DOitWELL за роботу, яку ви зробили в холдингу. За результативністю роботи менеджери і оператори виросли в рази. Незважаючи на стартове опір персоналу будь-яких змін, вже зараз ми бачимо, як персонал кайфує бачачи свою ефективність. Ще раз хочу сказати вам спасибі за виконану роботу, за результати, які отримали і за співпрацю з нашою компанією.
Басанько Олена
Заступник директора з продажу
Прато Київміськбуд
Відтворити відео

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО

Для досягнення поставлених цілей

було проведено початковий аудит роботи відділу продажів, щоб виявити ключові зони, вплинувши на які домоглися результатів в короткостроковій перспективі.

СХОЖІ КЕЙСИ

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.