OneBox

Ми налаштовуємо CRM та коригуємо бізнес-процеси так, щоб автоматизація справді працювала.

98%

Заявок і звернень мають інформацію по джерелу трафіку

700+

Цільових заявок повернули в роботу менеджерам

У 2020 році ми увійшли у ТОП 5 компаній, що впроваджують CRM-системи в Україні

Нам довіряють ТОПові бізнес-
консультанти
ринку України

Ми зарекомендували себе як
інтегратори у 25 сферах ринку

60%

Збільшення повторних продажів без збільшення рекламного бюджету

42%

Збільшення результативності Команди за рахунок автоматизації бізнес-процесів

60+

Годин в середньому вивільняється у керівника за допомогою аналітики

+21%

Зростання ефективності роботи у CRM-системі менеджерів відділів продажів

CRM-система – це інструмент. Інтеграція – лише механізм.
Найголовніше – результат відділу продажів від інтеграції CRM-системи.

Для того, щоб досягти подібних результатів, ми посилюємо CRM своїм досвідом у контролі якості роботи відділів продажу.
З DOitWELL кожна CRM-система стає інструментом примноження продажів, що працює на вас.

В цьому вже переконались:

ОСОБЛИВОСТІ ONEBOX

Джерела ЛІДів

  • Телефонія, чат на сайті;
  • Facebook, Instagram;
  • Форми на сайті;
  • Rozetka та Prom;
  • Viber, Telegram.

Модуль "Замовлення"

  • Модуль «Замовлення» дозволяє:

  • Зберігати та систематизувати інформацію за замовленнями.

  • Налаштовувати індивідуального для вашого бізнесу воронку по якій будуть рухатися замовлення.

  • Гнучко налаштовувати зміну статусів замовлень.

  • Автоматизувати рутинні процеси.

  • Налаштувати карточку замовлення таким чином, щоб ви мали в одному вікні: замовлення, сплати, розтермінування, контакти, знижки, статус клієнта та багато іншого.

Склади та Продукти

«Склади» – додаток для автоматизації ведення складського обліку продукції та послуг. Підходить практично для будь-якої сфери бізнесу, спрощує проведення безлічі складських операцій – прихід, зберігання, списання, реалізація та ін.

Продукти – це ваша база товарів та/або послуг. Номенклатура вашого підприємства.

Програма дозволяє керувати базою ваших продуктів, створювати до них додаткові поля, прив’язувати їх до брендів, категорій, створювати описи, шукати, фільтрувати тощо.

Каса, платежі та бюджетування

Додаток «Платежі та каса» дозволяє вести простий фінансовий облік, який дозволяє будь-якої миті бачити всі рухи коштів за рахунками, залишки на кожному з них.

Звітність та аналітика

Конструктор звітів дозволяє створювати власні звіти. Обирайте, які поля мають бути, які колонки, як групувати, які фільтри.

Ви можете створити необмежену кількість звітів та дашбордів, які формуватимуться за ордерами (процесами, замовленнями, завданнями), контактами, платежами, і, в принципі, взагалі за будь-якими сутностями системи.

ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ: 

Обирайте DOitWELL

Ми профі там, де інші тільки починають. 
І ми готові вам це довести!

Залиште заявку на індивідуальну презентацію CRM!

Наш спеціаліст продемонструє усі можливості системи CRM на прикладі вашого бізнесу.

Презентація складається з трьох блоків:

  1. Демонстрація ключових інструментів та можливостей CRM
  2. Розбір вашого кейсу та варіант його вирішення за допомогою CRM
  3. Сесія: “Питання-відповідь”

ПЕРЕВАГИ ONEBOX

Ви не втрачаєте клієнтів

100% контактів, звернень та замовлень потраплять до єдиної системи, яку менеджер не забере з собою після звільнення.

Повна картина продажів

Ключовий екран CRM - воронка продажів, в якій легко відстежити всі процеси, щоб відділ продажів працював ефективніше.

Зростання ККД менеджерів

Система нагадає менеджеру про дзвінок, поставить завдання на відправку комерційної пропозиції або прорахунку.

Управління процесом онлайн

Ви можете контролювати відділ продажів online з будь-якої точки світу за допомогою функціонального додатку.

Підвищується лояльність клієнтів

CRM допомагає вибудувати сервіс високої якості, коли ви - не нав'язливий "продажник", а вірний друг та помічник.

Витрати скорочуються

Наскрізна аналітика на основі CRM-системи допоможе коригувати рекламний бюджет та залишати оголошення з найвищим ROI.

ПРОЦЕС ІНТЕГРАЦІЇ ONEBOX

Звісно, у кожного інтегратора процес впровадження CRM системи відрізняється, але позиція спеціалістів DOitWELL така, що будь-яку автоматизацію потрібно починати з глибокого вивчення внутрішніх процессів та їх покращення

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал Вашого відділу продажів на повну.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

РЕЗУЛЬТАТИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

Результати, яких досягли:

1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.

Результати, яких досягли:

1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.

Результати, яких досягли:

1. Оцифрованих процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖУ?

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖУ?