Skip to content
DOitWELL
Sales analytics and automation
DOitWELLDOitWELL
  • About US
  • Sales department
    • Sales analytics
    • Business process audit
    • Remote control
    • Customer experience
    • Audit of the sales
  • Implementation of CRM
    • Pipedrive
    • KeepinCRM
    • KeyCRM
    • Asteril
    • Odoo ERP
    • Заміна CRM
  • Cases
  • Video
  • Contacts
  • ukUA
  • en_USEN
(044) 499 98 51(067) 447 02 12
Facebook page opens in new windowInstagram page opens in new windowYouTube page opens in new window
Close
  • About US
  • Sales department
    • Sales analytics
    • Business process audit
    • Remote control
    • Customer experience
    • Audit of the sales
  • Implementation of CRM
    • Pipedrive
    • KeepinCRM
    • KeyCRM
    • Asteril
    • Odoo ERP
    • Заміна CRM
  • Cases
  • Video
  • Contacts
  • ukUA
  • en_USEN
View allAutomatisationSales analyticsComplex solutions

Теплодар

Automatisation, Complex solutions

Crypto Crew

Automatisation

Школярик

Automatisation

Dream UA

Automatisation, Complex solutions

Ditaclean

Automatisation

Ворота-центр

Automatisation, Sales analytics

Мареони

Automatisation, Sales analytics

Зоомагазин

Automatisation

Cosmotide

Automatisation, Sales analytics

Світлокомплект

Automatisation, Sales analytics

DIM group

Automatisation

Developer Kyiv - NDA

Automatisation, Sales analytics

Девелопер – Харьків

Sales analytics

dev-k-3

Automatisation, Sales analytics

Kyivmiskbud

Sales analytics

Avelano windows

Automatisation, Sales analytics

Liko-Holding

Automatisation

Tractor Plant Trading House

Automatisation

Arpal plant

Automatisation, Sales analytics, Complex solutions

Business Youth Kyiv

Automatisation, Sales analytics, Complex solutions

Zbird Jewellery

Sales analytics

Business Education Solutions LLC.

Automatisation

Ukrbud

Sales analytics

Park City Residential Complex

Sales analytics

Lisap

Automatisation

Novbud

Automatisation

LCD PARKTOWN

Automatisation, Sales analytics, Complex solutions
Load more

We are trusted by well-known companies

Customer satisfaction is worthless. Customer loyalty is priceless.

+38(044) 499 98 51
+38(067) 447 02 12

Sales analytics

Automatisation

Privacy policy

Go to Top

        A sales audit is required if:

        1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;

        2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;

        3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.

         

        Що ви отримаєте від послуги:

        1. Записи телефонних діалогів із покупцями;

        2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;

        3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;

        4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;

        5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.

        Які результати отримали клієнти:

        1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;

        2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;

        3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;

        4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;

        5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;

        6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.

         

        Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.

        Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.

         

        Бажаєте побачити як це працює?

        Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.

        Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.

          Клієнтський досвід потрібен якщо:

          1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;

          2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;

          3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.

           

          Що ви отримаєте від послуги:

          1. Записи телефонних діалогів із покупцями;

          2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;

          3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;

          4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;

          5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.

          Які результати отримали клієнти:

          1. SAAS технології:
          – Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також bring back some lost customers to the company.

          2. Інфобізнес:
          – Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.

          3. Ювелірна компанія:
          – Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали 30% growth in sales, which fully recouped their implementation in the company.

          4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
          – 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. This step directly affected sales growth in the first month.

           

          Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.

          Бажаєте побачити як це працює?

          Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.

          Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.

            Дакуємо за реєстрацію!

            Оберіть за допомогою якого месенджера хочете отримати книгу-інструкцію: