Pipedrive
Робимо з CRM-системи інструмент підвищення продажів

- Автоматизація дій
- Online запис на зустріч
- Робота з проектами
- Мобільний додаток
- Робота з документами
- Надає дані по клієнту з Linkedin
Впроваджуємо CRM за методикою:
Заповніть форму, ми презентуємо вам систему та надамо доступи для тестування.
Заповніть форму, ми презентуємо вам систему та надамо доступи для тестування.
Результат: Спрощені та покращені Бізнес-Процеси відділу продажу та супутніх відділів, які допомагають закривати більше угод та роблять процес комунікації з клієнтом легкою та швидкою.
1. Якщо не аналізувати Бізнес-Процеси перед впровадженням CRM, то хаос у відділі продажу буде перенесено у CRM і результату не буде.
Інакше система стане просто «дорогим» блокнотом та не буде допомагати в зростанні продажів.
2. Найчастіше перед впровадженням CRM, Бізнес-Процеси знімають у керівника. Через що, система працює «однобоко» та менеджери її саботують.
Натомість, як показує наша практика, у менеджерів, маркетолога, керівника та власника, розуміння бізнес-процесів продажів відрізняється на 15-20%. А їх усі потрібно враховувати, щоб система справді «працювала на вас».
3. Інколи проблема втрати клієнта йде через не налаштовану комунікацію між відділами і це можна розкрити лише через аудит та дослідження шляху клієнта у компанії.
між відділами, що беруть участь у продажу
Результат: Зручно та якісно налаштована під ваші Бізнес-Процеси CRM-система без саботажу з боку менеджерів.
то ви не відчуєте:
1. Як важливі емпатія та розуміння потреб кожного користувача системи.
Ефективний інтегратор CRM – це технічно підкована команда, яка розуміє логіку кожного користувача (як керівника, так і менеджера) та впроваджує систему без саботажів та опору.
2. Що власні розробки для інтеграцій CRM-систем з сайтами та рекламними кабінетами необхідні.
Бо через це – ми гнучкі. Не важливо на чому створено ваш сайт та скільки у вас рекламних кабінетів – ми все об’єднаємо в одній CRM.
3. Не відчуєте те, що відмічають наші клієнти: “Оперативність, конструктивні рішення, вміння чути”, “Клієнтоорієнтовність”, “Надаєте більше інформації ніж питав і це дуже кльово, бо бізнесу невистачає влучних підказок”.
Результат: Ви отримуєте інструмент для розкриття фінансового потенціалу відділу продажів, через аналітичні рекомендації по покращенню воронки продажу та за рахунок повернення погано опрауьованих ЛІДів в роботу.
Ви можете не робити цей пункт і це буде нормально. Але цей етап допоможе вам щомісячно розуміти як посилити ваш відділ продажу.
1. Ви отримаєте розуміння ефективності роботи кожного менеджера.
Доступна та легка аналітика у вигляді дашбордів та таблиць допоможе виявляти слабкі місця у роботі кожного менеджера. А робота наших аналітиків допоможе отримати перелік кроків, які необхідно буде зробити, щоб збільшити фінансовий потенціал відділу продажів.
2. Кількість завершених угод у CRM не гарантують якість ведення цих угод.
Це треба відслідковувати та аналізувати «в режимі online», щоб швидко реагувати та повертати клієнта, отримувати від нього прибуток без збільшення коштів на маркетинг.
Ви зможете посилити результати менеджерів через повернення нами погано опрацьованих ЛІДІв в роботу.
Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.
Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.
Збільшення продажів без збільшення рекламного бюджету
Increasing the effectiveness of the Team by automating business processes
Збільшення продажів без збільшення рекламного бюджету
Increasing the effectiveness of the Team by automating business processes
Hours are released on average from the head with the help of analytics
Increase in efficiency of sales managers
Сервіс зв’язку заявок з Pipedrive:Підключення до будь-якого джерела отримання лідів. Зручна адмінка для внесення самостійних налаштувань.
● Підключення будь-якої форми сайту, online чату, лід-форми Facebook;● Контроль дублів контактів та активних угод при внесенні в CRM;● Розподіл угод на менеджерів: почерговий, або у співвідношенні;● Індивідуальне налаштування під кожне джерело ліда щодо розподілу угод у певну воронку / етап CRM-системи;● Передача в угоду utm-міток та джерела заявки; ● Передача в GA виграних угод та їх бюджетів
Our specialist will demonstrate all the capabilities of the CRM system on the example of your business.
The presentation consists of three blocks:
Our specialist will demonstrate all the capabilities of the CRM system on the example of your business.
100% of contacts, appeals and orders will go to the only system that the manager will not take with him after dismissal.
The key screen of CRM is a sales funnel, in which it is easy to track all processes to make the sales department work more efficiently.
The system will remind the manager of the call, set a task to send a commercial offer or miscalculation.
You can control the online sales department from anywhere in the world with the help of a functional application.
CRM helps build a high quality service when you are not an obsessive "seller" but a loyal friend and helper.
End-to-end CRM-based analytics will help you adjust your advertising budget and keep your ads with the highest ROI.
We will select solutions to unleash the financial potential of your sales department to the top results
1. Optimized for managers the process of demonstration and booking of apartments using the service Profitbase.
2. Connected the widget of document formation, which allowed to form a contract in 1-2 minutes.
1. 25% - increase in efficiency of sales managers.
2. 2 months after setting up amoCRM, as well as changes in the motivation system, the sales result in January (usually a quiet month) was higher than in any of the months of operation in the last 2 years.
1. Digitized the process of B2C market customer service with its automation by 40%.
2. Implemented a loyalty system and set up the process of automatically launching mailings to increase sales.
A sales audit is required if:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;
3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;
4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;
5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.
1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;
2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;
3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;
4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;
5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;
6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.
Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.
Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Клієнтський досвід потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;
3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;
4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;
5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.
1. SAAS технології:
– Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також bring back some lost customers to the company.
2. Інфобізнес:
– Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.
3. Ювелірна компанія:
– Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали 30% growth in sales, which fully recouped their implementation in the company.
4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
– 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. This step directly affected sales growth in the first month.
Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.