Pipedrive

Робимо з CRM-системи інструмент підвищення продажів

Впроваджуємо CRM за методикою:

1. Апгрейд
Бізнес-Процесів

2. Налаштування
CRM та навчання

3. Аналітика воронки
та повернення ЛІДів

Pipedrive

Робимо з CRM-системи інструмент підвищення продажів

Впроваджуємо CRM за методикою:

Як виглядає Pipedrive:

Як виглядає Pipedrive:

Воронка продажів

Картка угоди

Мобільна версія

Дані по клієнту з LinkedIN

Дашборди та аналітика

Закортіло "потицяти" систему?

Заповніть форму, ми презентуємо вам систему та надамо доступи для тестування.

Закортіло "потицяти" систему?

Заповніть форму, ми презентуємо вам систему та надамо доступи для тестування.

Як ми робимо з CRM інструмент для
підвищення продажів

Stage 1: Апгрейт Бізнес-Процесів продажу

Результат: Спрощені та покращені Бізнес-Процеси відділу продажу та супутніх відділів, які допомагають закривати більше угод та роблять процес комунікації з клієнтом легкою та швидкою. 

1. Якщо не аналізувати Бізнес-Процеси перед впровадженням CRM, то хаос у відділі продажу буде перенесено у CRM і результату не буде.

Інакше система стане просто «дорогим» блокнотом та не буде допомагати в зростанні продажів.

2. Найчастіше перед впровадженням CRM, Бізнес-Процеси знімають у керівника. Через що, система працює «однобоко» та менеджери її саботують.

Натомість, як показує наша практика, у менеджерів, маркетолога, керівника та власника, розуміння бізнес-процесів продажів відрізняється на 15-20%. А їх усі потрібно враховувати, щоб система справді «працювала на вас».

3. Інколи проблема втрати клієнта йде через не налаштовану комунікацію між відділами і це можна розкрити лише через аудит та дослідження шляху клієнта у компанії.

  • Оцифруємо, як бачать процес продажу: керівники центру продажу та контакт-центру, менеджери з продуктів та маркетологи, менеджери з обслуговування;
  • Перевіримо Бізнес-Процес з погляду стратегії продажів та досвіду у контролі якості роботи відділів продажів;
  • Перевіримо, де в поточному Бізнес-Процесі представники інших відділів та менеджери з продажу потенційно знижують ефективність роботи один одного;
  • Перевіримо взаємодії між відділами щодо наявності “поломок”, які призводять до втрати клієнта, часу та ефективності у взаємодії;
  • Проаналізуємо та замалюємо поточний Бізнес-Процес у mindmap схемі;
  • Розробимо рекомендації щодо оптимізації, автоматизації та покращення процесу продажів та взаємодії;
  • Презентуємо візуалізації поточного процесу та Бізнес-Процесу після оптимізації;
  • Підготуємо та передамо затверджений Бізнес-Процес інтеграторам для формування технічного завдання та рекомендацій щодо автоматизації.

Ефективні взаємозв’язки

між відділами, що беруть участь у продажу

до 0 %
sales growth

Stage 2: Налаштування CRM та навчання

Результат: Зручно та якісно налаштована під ваші Бізнес-Процеси CRM-система без саботажу з боку менеджерів.

то ви не відчуєте:

1. Як важливі емпатія та розуміння потреб кожного користувача системи.

Ефективний інтегратор CRM – це технічно підкована команда, яка розуміє логіку кожного користувача (як керівника, так і менеджера) та впроваджує систему без саботажів та опору.

2. Що власні розробки для інтеграцій CRM-систем з сайтами та рекламними кабінетами необхідні.

Бо через це – ми гнучкі. Не важливо на чому створено ваш сайт та скільки у вас рекламних кабінетів – ми все об’єднаємо в одній CRM.

3. Не відчуєте те, що відмічають наші клієнти: “Оперативність, конструктивні рішення, вміння чути”, “Клієнтоорієнтовність”, “Надаєте більше інформації ніж питав і це дуже кльово, бо бізнесу невистачає влучних підказок”.

  • Підбір CRM-системи та необхідних віджетів згідно ТЗ та під Бізнес-Процеси відділу продажів;
  • Налаштування CRM-системи відповідно до покращених Бізнес-Процесів;
  • Налаштування аналітики під потреби керівників та маркетингу;
  • Навчання команди окремо для менеджерів та керівників;
  • Для швидкої та зручної адаптації нових співробітників розробляємо текстові та відеоуроки;
  • Чуйна технічна підтримка та відповіді на усі питання;
  • В рамках обслуговування робимо аудит CRM та знаходимо шляхи та додаткові рішення на ринку, які можуть зробити роботу в CRM ще зручнішою та ефективнішою.
до 0 %
зменьшення часу обробки замовлення
до 0 %
збільшення NPS

Етап 3: Аналіз воронки та повернення ЛІДів

Результат: Ви отримуєте інструмент для розкриття фінансового потенціалу відділу продажів, через аналітичні рекомендації по покращенню воронки продажу та за рахунок повернення погано опрауьованих ЛІДів в роботу.

Ви можете не робити цей пункт і це буде нормально. Але цей етап допоможе вам щомісячно розуміти як посилити ваш відділ продажу.

1. Ви отримаєте розуміння ефективності роботи кожного менеджера.

Доступна та легка аналітика у вигляді дашбордів та таблиць допоможе виявляти слабкі місця у роботі кожного менеджера. А робота наших аналітиків допоможе отримати перелік кроків, які необхідно буде зробити, щоб збільшити фінансовий потенціал відділу продажів.

2. Кількість завершених угод у CRM не гарантують якість ведення цих угод. 

Це треба відслідковувати та аналізувати «в режимі online», щоб швидко реагувати та повертати клієнта, отримувати від нього прибуток без збільшення коштів на маркетинг.

Ви зможете посилити результати менеджерів через повернення нами погано опрацьованих ЛІДІв в роботу.

  • Аналіз воронки продажу та кожного ключового етапу на шляху клієнта;
  • Прослуховування якості телефонних переговорів;
  • Аналізуємо якість ЛІДів, що надходять до відділу продажів;
  • Знаходимо та повертаємо не якісно оброблені ЛІДи назад у роботу менеджерам;
  • Збираємо аналітику та досліджуємо чому ваш відділ продажів досяг такого фінансового результату цього місяця та як його збільшити;
  • Розробка кроків, які допоможуть досягати цілей та збільшити прибуток усьому відділу продажу.
  • Емпатична коучінгова підтримка для досягнення цілей. Ми наново закохаємо вас у бізнес.
до 0 %
sales growth
на 0 %
effectiveness of conversations

Хочете дізнатись більше?

Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.

Хочете дізнатись більше?

Якщо у вас є запитання – залиште свої контакти – відповімо на усі та надамо більше корисної інформації.

Замість 1000 наших слів - слово клієнтів:

60%

Збільшення продажів без збільшення рекламного бюджету

21%

Increasing the effectiveness of the Team by automating business processes

Щоб подивитись на результати інших – подивіться наші кейси:

60%

Збільшення продажів без збільшення рекламного бюджету

21%

Increasing the effectiveness of the Team by automating business processes

60+

Hours are released on average from the head with the help of analytics

+21%

Increase in efficiency of sales managers

В ефективності підходу вже переконались:​

In 2020, we entered the TOP 5 companies implementing CRM-systems in Ukraine

We are trusted by TOP business
consultants
of the Ukrainian market

We have established ourselves as
integrators in 25 market areas

А ще ми партнери Pipedrive!

=

IF YOU WANT TO: 

Choose DOitWELL

We are pros where others are just starting out. 
And we are ready to prove it to you!

Залиште заявку
на презентацію Pipedrive!

Our specialist will demonstrate all the capabilities of the CRM system on the example of your business.

The presentation consists of three blocks:

  1. Демонстрація ключових інструментів та можливостей Pipedrive
  2. Розбір вашого кейсу та варіант його вирішення за допомогою Pipedrive
  3. Session: Question and Answer

Залиште заявку на презентацію Pipedrive!

Our specialist will demonstrate all the capabilities of the CRM system on the example of your business.

BENEFITS OF PIPEDRIVE

You do not lose customers

100% of contacts, appeals and orders will go to the only system that the manager will not take with him after dismissal.

Complete picture of sales

The key screen of CRM is a sales funnel, in which it is easy to track all processes to make the sales department work more efficiently.

Increasing the efficiency of managers

The system will remind the manager of the call, set a task to send a commercial offer or miscalculation.

Online process management

You can control the online sales department from anywhere in the world with the help of a functional application.

Customer loyalty increases

CRM helps build a high quality service when you are not an obsessive "seller" but a loyal friend and helper.

Costs are reduced

End-to-end CRM-based analytics will help you adjust your advertising budget and keep your ads with the highest ROI.

Want to manage the result?

We will select solutions to unleash the financial potential of your sales department to the top results

RESULTS OF OUR CLIENTS

Results achieved::

1. Optimized for managers the process of demonstration and booking of apartments using the service Profitbase.
2. Connected the widget of document formation, which allowed to form a contract in 1-2 minutes.

Results achieved::

1. 25% - increase in efficiency of sales managers.
2. 2 months after setting up amoCRM, as well as changes in the motivation system, the sales result in January (usually a quiet month) was higher than in any of the months of operation in the last 2 years.

Results achieved::

1. Digitized the process of B2C market customer service with its automation by 40%.
2. Implemented a loyalty system and set up the process of automatically launching mailings to increase sales.

MORE CASES OF THE SALES MANAGEMENT CENTER?