KeepinCRM

We configure CRM and adjust business processes so that automation really works.

98%

of applications and appeals have information on the source of traffic

700+

Target applications returned to the work of managers

In 2020, we entered the TOP 5 companies implementing CRM-systems in Ukraine

We are trusted by TOP business
consultants
of the Ukrainian market

We have established ourselves as
integrators in 25 market areas

60%

Increase in resale without increasing advertising budget

42%

Increasing the effectiveness of the Team by automating business processes

60+

Hours are released on average from the head with the help of analytics

+21%

Increase in efficiency of sales managers

CRM system is a tool. Integration is just a mechanism.
Most importantly - the result of the sales department from the integration of CRM-system.

In order to achieve similar results, we are strengthening CRM with our experience in quality control of sales departments..
With DOitWELL, every CRM system becomes a sales growth tool that works for you.

We have already seen this:

ОСОБЛИВОСТІ KeepinCRM

Керування продажами та клієнтами

  • Налаштування власної воронки продажів
  • Мультиворонки
  • Маржа, собівартість, джерела, знижки
  • Архів виконаних замовлень
  • Виділення не переглянутих замовлень
  • Генерація документів і прикріплення файлів
  • Завдання
  • Фінанси (авансові оплати, гаманці, доходи/витрати)
  • Створення ТТН і відправлення SMS
  • Контроль термінів для кожного етапу
  • Додаткові продажі
  • Ліди, клієнти й повна історія роботи з ними
  • Тегування клієнтів, створення своїх полів і багато іншого

Джерела

Замовлення/заявки з сайту, маркетплейсів, соціальних мереж, Email приходять в одне місце – KeepinCRM. Автоматично створюється клієнт і замовлення з повними даними.

Не пропускайте жодне замовлення, розподіляйте по менеджерах, контролюйте виконання і працюйте ефективно. А наша команда буде працювати над розширенням кількості джерел.

Потрібно приєднати сайт до KeepinCRM? Легко! Ми надаємо такі послуги.

Служба доставки

Інтеграція з Новою Поштою, Укрпоштою та системна доставка.

  • Створення та друк ТТН
  • Список кур’єра
  • Автоматичне заповнення даних по клієнту і товару
  • Відстеження статусів відправлень
  • Масовий друк
  • Можливість підключення декількох акаунтів
  • Віджет з ТТН, які прибули до відділення та інформація про платне зберігання
  • Автоматичні SMS з номером ТТН при відправленні
  • ТОП10 міст по відправленнях
  • Системна доставка
  • Окремий розділ з усіма ТТН
  • Автоповернення відправлень Нової Пошти (скоро)

Automatisation

Автоматичні дії – один з важливих пунктів в CRM, і ми активно працюємо в цьому напрямку. Наразі доступно:

  • Списання та повернення товарів на склад
  • Перехід з ліда в клієнти
  • Проведення фінансів
  • Зміна етапів воронки продажів на основі статусів доставки
  • Відправлення SMS на етапах воронки продажів
  • Автоприйняття замовлення Prom.ua
  • Привітання з днем ​​народження клієнтів
  • Авто перевірка покупця через BlackBox
  • Створення ліда/завдання якщо оператори онлайн-чату офлайн
  • Створення завдань на етапі воронки продажів, статус ліда/клієнта
  • Створення завдань якщо залишилося n-днів до дати завершення угоди
  • Створення завдань якщо на складі залишилось мало товару
  • Відправлення SMS через певний час
  • Відправлення угод в архів
  • Генерація документа на етапі воронки продажів
  • Створення завдань якщо з клієнтом не працювали певний час
  • Автоматична зміна відповідального
  • Автоматичне перенесення клієнта в архів або в інший розділ
  • Створення завдань якщо є проблеми з угодою або угода довго на етапі

Склад

У KeepinCRM Ви можете повноцінно працювати зі складом, і ми щомісяця додаємо нові можливості. Наразі доступно:

  • Контроль залишків
  • Необмежена кількість філій (складів)
  • Собівартість, маржа і кілька типів цін в товарі
  • Користувацькі поля: колір, розмір і т.д.
  • Модифікації
  • Повна історія продажів і руху товару: прихід/витрата
  • Мультивалютність
  • Передача товарів між філіями
  • Імпорт, експорт
  • Масова зміна цін і каталогізація по папках
  • ПДВ
  • Формування рахунків, актів на основі товарів в угоді
  • Автоматичне списання та повернення товару на склад

SMS та дзвінки

  • Стабільна інтеграція з Binotel і випливаюче вікно при дзвінку
  • Дзвінки з CRM
  • Створення клієнта і замовлення в 1 клік
  • Історія дзвінків і прослуховування запису
  • Автоматичні, ручні й масові відправлення SMS
  • Шаблони та змінні для SMS
  • Статистика відправлень і кілька відправників
  • Відправлення різних SMS за різними джерелами угод

Фінанси та документи

Вести фінанси та генерувати документи в KeepinCRM просто і зручно. Повірте, Вам сподобається!

  • Необмежена кількість гаманців і мультивалютність
  • Ведення доходів, витрат і перевід між гаманцями
  • Категорії доходів і витрат
  • Історія платежів
  • Управлінські звіти
  • Завантаження файлів до платежів
  • Генерація документів, актів, рахунків в 1 клік по своїм шаблонами
  • Змінні по клієнту/угоді
  • Фінанси, документи прикріплюються до угоди та клієнта
  • Можливість завантаження файлів

Завдання

Створюйте завдання і контролюйте їх виконання, а система нагадає про це в потрібний час. Створення завдань з прив’язкою до угоди, до клієнта або без прив’язки.

З завданнями можна працювати в форматі календаря, колонок або списку, а також завдяки віджету на робочому столі. Всі виконані завдання можна відправляти в архів. Також є: створення користувацьких полів, завантаження файлів, установка дати завершення, відповідальні, створення статусів, створення чек-листів, додавання коментарів і заміток.

IF YOU WANT TO: 

Choose DOitWELL

We are pros where others are just starting out. 
And we are ready to prove it to you!

Leave a request for an individual CRM presentation!

Our specialist will demonstrate all the capabilities of the CRM system on the example of your business.

The presentation consists of three blocks:

  1. Demonstration of key CRM tools and capabilities
  2. Parsing your case and solving it with CRM
  3. Session: Question and Answer

ПЕРЕВАГИ KeepinCRM

You do not lose customers

100% of contacts, appeals and orders will go to the only system that the manager will not take with him after dismissal.

Complete picture of sales

The key screen of CRM is a sales funnel, in which it is easy to track all processes to make the sales department work more efficiently.

Increasing the efficiency of managers

The system will remind the manager of the call, set a task to send a commercial offer or miscalculation.

Online process management

You can control the online sales department from anywhere in the world with the help of a functional application.

Customer loyalty increases

CRM helps build a high quality service when you are not an obsessive "seller" but a loyal friend and helper.

Costs are reduced

End-to-end CRM-based analytics will help you adjust your advertising budget and keep your ads with the highest ROI.

ПРОЦЕС ІНТЕГРАЦІЇ KeepinCRM

Of course, each integrator has a different process for implementing a CRM system, but the position of DOitWELL specialists is that any automation should begin with an in-depth study of internal processes and their improvement

Want to manage the result?

We will select solutions to unleash the financial potential of your sales department to the fullest.

Want to manage the result?

We will select solutions to unleash the financial potential of your sales department to the fullest.

RESULTS OF OUR CLIENTS

Results achieved::

1. Optimized for managers the process of demonstration and booking of apartments using the service Profitbase.
2. Connected the widget of document formation, which allowed to form a contract in 1-2 minutes.

Results achieved::

1. 25% - increase in efficiency of sales managers.
2. 2 months after setting up amoCRM, as well as changes in the motivation system, the sales result in January (usually a quiet month) was higher than in any of the months of operation in the last 2 years.

Results achieved::

1. Digitized the process of B2C market customer service with its automation by 40%.
2. Implemented a loyalty system and set up the process of automatically launching mailings to increase sales.

MORE CASES OF THE SALES MANAGEMENT CENTER?

MORE CASES OF THE SALES MANAGEMENT CENTER?