This is where your business gets its ticket to achieve financial dreams,
due to sales growth and customer loyalty.
DOitWELL is a sales management center.
We are 360 ° sales: do sales, do service, do business
We have gathered the best solutions to unleash the financial potential of your company through:
DO Sales: increase the efficiency of your sales department
DO Service: automate CRM and increase customer loyalty
DO Business: we make business systematic and transparent for management
Average growth in customer sales without staff expansion
Increase in resale without increasing advertising budget
Increase customer loyalty through customer experience research
Increase team performance by automating business processes
The average number of hours per month released by a manager and business owner through analytics
Average payback of our services per month for the customer
At the start of our business, we took as a basis the model of one well-known American IT company - working in a remote office. This means that our team works from different cities of Ukraine and sometimes the world. This bold and still unusual for Ukraine model of office requires from us high system control, order and coordinated interaction within the company - this is what opens up many advantages for you.
Sincerely, Olena Toptunenko and Julia Kishinka
Co-founders DOitWELL
Successful experience in 25+ niches of markets, including the international market. We solve problems of any complexity.
Sales department KPIs increase from 54% to 221%.
Return on investment from our services to customers averages + 960% to + 3565% per month.
We work according to the SCRUM method. For you, this is a systematic work and compliance with deadlines.
We work in accordance with European standards of information protection GDPR.
95% of our sales are word of mouth. We build long-term cooperation with customers and partners.
We will select solutions to unleash the financial potential of your sales department to the top results
Olena Toptunenko
Co-founder of DOitWELL
7 years - consultant for optimization and automation of business processes. Consultant on building relationships with clients and within the team.
Applies the principles of business process simplification to make work within CRM as convenient, clear and efficient as possible, but all business goals have been achieved
Julia Kishinka
Co-founder of DOitWELL
10 years of experience in marketing and sales. 8 years in management positions.
Uses a combination of business thinking with human psychology, which allows you to look at the needs of customers, managers and sales managers from a completely different angle.
Head of
Analytics
Head of
automation
Deputy Head of
automation
Chief
Sales Specialist
Менеджер по роботі з міжнародними клієнтами
Also in our team:
For 5 years of working with our customers, we have come a long way to create a single sales management center.
We are flexible in finding solutions for our customers and systematic in their implementation. Each of our employees is a guarantee of quality of work and service.
Sales partners and consultants for sales and business consulting.
95% of our clients are "sarafan radio". We are recommended because we bring results and value time.
Head of Sales - Business Youth Ukraine
Deputy Sales Director - Kyivmiskbud
Sales Department - Kyivmiskbud
A sales audit is required if:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;
3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;
4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;
5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.
1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;
2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;
3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;
4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;
5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;
6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.
Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.
Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Клієнтський досвід потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;
3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;
4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;
5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.
1. SAAS технології:
– Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також bring back some lost customers to the company.
2. Інфобізнес:
– Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.
3. Ювелірна компанія:
– Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали 30% growth in sales, which fully recouped their implementation in the company.
4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
– 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. This step directly affected sales growth in the first month.
Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.