CRM-система – це інструмент. Інтеграція – лише механізм. Найголовніше – результат відділу продажів від інтеграції CRM-системи. Для цього ми спочатку проводимо:
Результативність переговорів
Збільшення конверсії
Лояльність клієнтів
Середнє зростання продажів
Для того, щоб досягти подібних результатів, ми посилюємо amoCRM своїм досвідом у контролі якості роботи відділів продажу.
З DOitWELL кожна CRM-система стає інструментом примноження продажів, що працює на вас.
В цьому вже переконались:
DОitWELL – №4 по впровадженню amoCRM в Україні.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.
100% контактів, звернень та замовлень потраплять до єдиної системи, яку менеджер не забере з собою після звільнення.
Ключовий екран amoCRM - воронка продажів, в якій легко відстежити всі процеси, щоб відділ продажів працював ефективніше.
Система нагадає менеджеру про дзвінок, поставить завдання на відправку комерційної пропозиції або прорахунку.
Ви можете контролювати відділ продажів online з будь-якої точки світу за допомогою функціонального додатку.
amoCRM допомагає вибудувати сервіс високої якості, коли ви - не нав'язливий "продажник", а вірний друг та помічник.
Наскрізна аналітика на основі CRM-системи допоможе коригувати рекламний бюджет та залишати оголошення з найвищим ROI.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.
Вся ваша команда включиться в роботу з першого дня з найлегшою у використанні CRM-системою на ринку.
Мінімум кнопок, зайвих сторінок або дій – мінімум кліків і максимальна швидкість роботи. Інтерфейс повністю оптимізований під використання на планшетах. У amoCRM легко закохатися.
Яку кількість потенційних клієнтів та заявок ви втрачаєте? amoCRM автоматично фіксує всі заявки та запити клієнтів з усіх каналів та додає їх у вашу воронку продажів.
Незалежно від джерела заявки: веб-форма, e-mail, телефон, соціальні мережі або чат – ви не втратите ні єдиного потенційного клієнта.
Ви можете розширити функціонал amoCRM за допомогою різних віджетів. Телефонія, трекер листів, online-чати та багато інших інтеграцій підлаштують програму конкретно під ваш бізнес.
Унікальна функція amoCRM – digital-воронка дозволяє інтегрувати у вашу воронку продажів весь спектр online інструментів комунікації та підігріву клієнтів. Простіше кажучи, клієнти будуть бачити спеціальну рекламу, отримувати повідомлення, а ви – бачити їх реакцію. Таким чином просування потенційного клієнта по воронці продажів відбувається практично автоматично.
Приклади візуального відображення блоків в amoCRM
За допомогою декількох робочих зустрічей знімаємо необхідні показники і надаємо рекомендації щодо автоматизації та оптимізації, які відповідають вашим бізнес-процесам і будуть відображені в технічному завданні.
Розуміючи функціонал CRM-системи і накладаючи на нього ваші бізнес-процеси – створюємо зручний інтерфейс для менеджерів, який швидко інтегрується в роботу і максимально комфортний для співробітників.
У результаті цього кроку ви отримуєте повноцінне технічне завдання, яке відображає всі можливості CRM-системи, необхідні для ваших бізнес-процесів і збору аналітичних даних.
Складаємо текстові та відеоінструкції для швидкої адаптації нових співробітників.
Проводимо тестування з діючими співробітниками, щоб зрозуміти глибину знань.
Для розуміння, як знімати коректну аналітику, на що звертати увагу в веденні менеджерами CRM-системи – проводимо спеціальне навчання з використання системи для керівників відділів продажів і власників (при необхідності).
Бонуси за купівлю ліцензій
+ До 7 місяців безкоштовного використання amoCRM
+ Перевірка поточних налаштувань amoCRM та рекомендації щодо їх поліпшення
+ Налаштування базових віджетів в подарунок
+ Технічна підтримка до 20 годин
Всі необхідні закриваючі документи зі сплатою з ПДВ.
Ми не тільки інтегратори. Ми пройшли всі ролі в відділі продажів - від менеджера до керівника. Ми знаємо, як CRM-систему зробити ефективною для кожного користувача.
Ми спрощуємо ваші бізнес-процеси для того, щоб робота всередині CRM-системи була максимально зручною, зрозумілою та ефективною, але при цьому все бізнес-цілі були досягнуті.
Ми - команда фахівців з успішним досвідом роботи в 25+ нішах. Ми працюємо за договором і несемо відповідальність за результат.
95% наших клієнтів це - «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам також бізнес-консультанти - лідери ринку, тому що ми приносимо результат і цінуємо час.
95% наших клієнтів це - «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам також бізнес-консультанти - лідери ринку, тому що ми приносимо результат і цінуємо час.
Ми - команда фахівців з успішним досвідом роботи в 25+ нішах. Ми працюємо за договором і несемо відповідальність за результат.
Наша технічна підтримка працює оперативно в спеціальному чаті. Ми відповідаємо на всі питання кожного вашого менеджера. Саме завдяки якості нашої роботи і сервісу до нас звертаються після інших інтеграторів.
Ми не просто надаємо текстові інструкції для роботи в CRM-системі. Ми проводимо навчання, записуємо відео, тестуємо співробітників на засвоєння матеріалу, а також перевіряємо коректність ведення CRM-системи і допомагаємо виправляти помилки.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал Вашого відділу продажів на повну.
Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.
1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.
1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.
1. Оцифрованих процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.
Аудит відділу продажів потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Буде зрозуміло де саме менеджери допускають помилки під час зустрічей з клієнтами;
3. Висновки з прозоро зазначеними точками, де саме ви втрачаєте клієнтів під час роботи з CRM;
4. Описане реальне відношення клієнтів до вашої компанії, продукту та послуг;
5. Спеціальний звіт з усіма даними досліджень та рекомендацій.
1. Повернули +700 цільових заявок на роботу менеджерам протягом місяця без додаткових вкладень у рекламу, у тому числі 60 угод закрилися продажем у тому ж місяці;
2. Із загальної кількості продажів 43,9% угод закінчилися успішно завдяки застосуванню наших рекомендацій;
3. Кількість запрошень до відділу продажів за перші 6 місяців роботи збільшилась на 223, 97%, а кількість клієнтів, що дійшли до відділу продажів, збільшилося на 57,63% при зовнішньому падінні ринку;
4. До старту роботи з нами у клієнта кожна 25 угода завершилася успішно. Через 3 місяці роботи з нами – кожна 13-та угода завершилася успіхом;
5. Кількість повторних продажів у клієнта зросла на 15% за рахунок зростання лояльності клієнтів;
6. Лояльність покупців до нашого клієнта зросла на 19,62% за 3 місяці.
Щоб дізнатися які причини призводять до втрати продажів, ми проведемо аудит шляху ваших покупців від звернення до придбання.
Після проведення змін на підставі аудиту відділу продажів – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1,5-2 роки.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Клієнтський досвід потрібен якщо:
1. Ваш бізнес планує запустити новий продукт або послугу;
2. Ви плануєте збільшити прибуток від відділу продажів не витрачаючи більше грошей на маркетинг;
3. Ще більше клієнтів різко почали переходити/обирати конкурентів.
Що ви отримаєте від послуги:
1. Записи телефонних діалогів із покупцями;
2. Статистика та аналіз відповідей з думкою покупців;
3. Висновки та розроблені рекомендації на підставі дослідження;
4. Стратегічну сесію з бізнес-коучем за результатами дослідження та для впровадження інновацій у бізнес;
5. Запис сесії якщо був у форматі онлайн.
1. SAAS технології:
– Виявили порушення взаємозв’язків у компанії між відділами технічної підтримки та продажів, а також процеси всередині відділу тех. підтримки, які призвели до сильного відтоку клієнтів із компанії. Дослідження клієнтського досвіду дозволило змінити пріоритети для керівників у розвитку компанії та змінити бізнес процес, а також повернути частину втрачених клієнтів назад до компанії.
2. Інфобізнес:
– Було виявлено потребу покупців, яка не задовольнялася компанією та не була закрита на ринку на 100%. Завдяки цьому були розроблені нові продукти та доповнення до вже існуючих, це дало можливість збільшити кількість продажів інших заходів на 45%.
3. Ювелірна компанія:
– Виявили нову потребу клієнта. Раніше компанія вважала не маржинальним вводити новий продукт, такий як «дизайнерські коробочки для прикрас» і пропонувала лише транспортні. Після дослідження компанія розробила кілька своїх дизайнів коробочок та почала їх виробляти. Бо це виявилось для клієнта принциповим питанням. Самі коробочки не були прибутковим продуктом, але вони дали зростання на 30% у продажах, що повністю окупило їхнє впровадження в компанії.
4. Забудовник ТОП 3 лідерів України:
– 30% опитаних клієнтів були перенесені менеджерами у CRM як “відмовились”, але на справді виявилось, що їм було потрібно більше інформації та більш глибока консультація. Вони все ще знаходились перед вибором квартири, тому нам вдалось повернути їх у роботу та розробити план дій, які б не дозволили таким чином “зливати клієнтів”. Цей крок безпосередньо вплинув на зростання продажів у вже у перший місяць.
Після проведення змін на підставі дослідження клієнтського досвіду – ваші конкуренти не зможуть скопіювати систему менш ніж за 1 рік.
Заповніть форму нижче – з вами зв’яжеться наш спеціаліст, проведе презентацію послуги та надасть приклади звітів та записів розмов.
Щоб ви змогли повноцінно уявити що саме ця послуга може дати вашому бізнесу.
Дякуємо за заповнену форму!
https://us02web.zoom.us/j/83873514412?pwd=cFFRQTZ3bTRJQUtCSVVsNElZT3JBZz09