ВПРОВАДЖЕННЯ amoCRM

Автоматизація відділів продажів

Змінюємо підхід до продажу та сервісу за допомогою впровадження amoCRM

ВПРОВАДЖЕННЯ amoCRM

Автоматизація відділів продажів

Міняємо підхід до продажу та сервісу за допомогою впровадження amoCRM

ВПРОВАДЖЕННЯ amoCRM

Автоматизація відділів продажів

Міняємо підхід до продажу та сервісу за допомогою впровадження amoCRM

Впроваджуючи amoCRM з нами - готуйтесь до

глибокого аудиту бізнес-процесів!

CRM-система – це інструмент. Інтеграція – лише механізм. Найголовніше – результат відділу продажів від інтеграції CRM-системи. Для цього ми спочатку проводимо:

  • аудит бізнес-процесів;
  • аналіз поточної ситуації у відділі продажів;
  • аналіз потреб окремо керівника, менеджерів, маркетолога;
  • розробляємо рекомендації як за допомогою  CRM-системи збільшити продажі у вашому відділу продажів.
І тільки після цього ми робимо інтеграції та налаштовуємо CRM-систему. 
Результати підходу DOitWELL:

+70%

Результативність переговорів

+40%

Збільшення конверсії

+30%

Лояльність клієнтів

+60%

Середнє зростання продажів

Для того, щоб досягти подібних результатів, ми посилюємо amoCRM своїм досвідом у контролі якості роботи відділів продажу.
З DOitWELL кожна CRM-система стає інструментом примноження продажів, що працює на вас.

В цьому вже переконались:

Ми - сертифіковані партнери amoCRM

DОitWELL – №4 по впровадженню amoCRM в Україні.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

ПЕРЕВАГИ amoCRM

Ви не втрачаєте клієнтів

100% контактів, звернень та замовлень потраплять до єдиної системи, яку менеджер не забере з собою після звільнення.

Повна картина продажів

Ключовий екран amoCRM - воронка продажів, в якій легко відстежити всі процеси, щоб відділ продажів працював ефективніше.

Зростання ККД менеджерів

Система нагадає менеджеру про дзвінок, поставить завдання на відправку комерційної пропозиції або прорахунку.

Управління процесом онлайн

Ви можете контролювати відділ продажів online з будь-якої точки світу за допомогою функціонального додатку.

Підвищується лояльність клієнтів

amoCRM допомагає вибудувати сервіс високої якості, коли ви - не нав'язливий "продажник", а вірний друг та помічник.

Витрати скорочуються

Наскрізна аналітика на основі CRM-системи допоможе коригувати рекламний бюджет та залишати оголошення з найвищим ROI.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

ОСОБЛИВОСТІ amoCRM

Простий та зрозумілий інтерфейс

Вся ваша команда включиться в роботу з першого дня з найлегшою у використанні CRM-системою на ринку.

Мінімум кнопок, зайвих сторінок або дій – мінімум кліків і максимальна швидкість роботи. Інтерфейс повністю оптимізований під використання на планшетах. У amoCRM легко закохатися.

Автоматична фіксація заявок

Яку кількість потенційних клієнтів та заявок ви втрачаєте? amoCRM автоматично фіксує всі заявки та запити клієнтів з усіх каналів та додає їх у вашу воронку продажів.

Незалежно від джерела заявки: веб-форма, e-mail, телефон, соціальні мережі або чат – ви не втратите ні єдиного потенційного клієнта.

Готові віджети

Ви можете розширити функціонал amoCRM за допомогою різних віджетів. Телефонія, трекер листів, online-чати та багато інших інтеграцій підлаштують програму конкретно під ваш бізнес.

Автоматична воронка продажів

Унікальна функція amoCRM – digital-воронка дозволяє інтегрувати у вашу воронку продажів весь спектр online інструментів комунікації та підігріву клієнтів. Простіше кажучи, клієнти будуть бачити спеціальну рекламу, отримувати повідомлення, а ви – бачити їх реакцію. Таким чином просування потенційного клієнта по воронці продажів відбувається практично автоматично.

ЯК ВИГЛЯДАЄ amoCRM

Приклади візуального відображення блоків в amoCRM

Хочете, ми покажемо, як amoCRM буде працювати у Вас?

Хочете, ми покажемо, як amoCRM буде працювати у Вас?

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

За допомогою декількох робочих зустрічей знімаємо необхідні показники і надаємо рекомендації щодо автоматизації та оптимізації, які відповідають вашим бізнес-процесам і будуть відображені в технічному завданні.

Розуміючи функціонал CRM-системи і накладаючи на нього ваші бізнес-процеси – створюємо зручний інтерфейс для менеджерів, який швидко інтегрується в роботу і максимально комфортний для співробітників.

У результаті цього кроку ви отримуєте повноцінне технічне завдання, яке відображає всі можливості CRM-системи, необхідні для ваших бізнес-процесів і збору аналітичних даних.

  • Налаштовуємо воронку продажів
  • Налаштовуємо картки клієнтів
  • Вводимо користувачів та налаштовуємо права
  • Підключаємо джерела отримання заявок
  • Налаштовуємо автоматичні дії
  • Підключаємо канали комунікації

Складаємо текстові та відеоінструкції для швидкої адаптації нових співробітників.

Проводимо тестування з діючими співробітниками, щоб зрозуміти глибину знань.

Для розуміння, як знімати коректну аналітику, на що звертати увагу в веденні менеджерами CRM-системи – проводимо спеціальне навчання з використання системи для керівників відділів продажів і власників (при необхідності).

  • Контролюємо якість роботи CRM-системи
  • Проводимо коригування та додаткове налаштування системи (по зворотньому зв’язку від менеджерів та керівників)
  • Вирішуємо проблемні питання, які можуть виникнути в ході роботи з CRM-системою
  • Контролюємо коректність ведення угод, контактів і компаній кожним менеджером для того, щоб ви отримали якісні показники аналітики
  • Додатково можемо збирати показники наскрізної аналітики воронки продажів
  • Розробляємо рекомендації для підвищення фінансових результатів відділу продажів
  • Допомагаємо в підборі необхідних KPI для ефективного аналізу
  • Підключаємо допоміжні інструменти: ip-телефонію і call-tracking
  • Налаштовуємо Google Analytics та пов’язуємо з CRM-системою
  • Формуємо дашборди в Power BI або Google Data Studio

ПРИДБАННЯ ЛІЦЕНЗІЙ У НАС

Бонуси за купівлю ліцензій

+ До 7 місяців безкоштовного використання amoCRM

+ Перевірка поточних налаштувань amoCRM та рекомендації щодо їх поліпшення

+ Налаштування базових віджетів в подарунок

+ Технічна підтримка до 20 годин

Всі необхідні закриваючі документи зі сплатою з ПДВ.

ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС

МИ РОЗУМІЄМО

Ми не тільки інтегратори. Ми пройшли всі ролі в відділі продажів - від менеджера до керівника. Ми знаємо, як CRM-систему зробити ефективною для кожного користувача.

МИ НЕ УСКЛАДНЮЄМО

Ми спрощуємо ваші бізнес-процеси для того, щоб робота всередині CRM-системи була максимально зручною, зрозумілою та ефективною, але при цьому все бізнес-цілі були досягнуті.

100% ГАРАНТІЇ

Ми - команда фахівців з успішним досвідом роботи в 25+ нішах. Ми працюємо за договором і несемо відповідальність за результат.

95% РЕКОМЕНДАЦІЙ

95% наших клієнтів це - «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам також бізнес-консультанти - лідери ринку, тому що ми приносимо результат і цінуємо час.

95% РЕКОМЕНДАЦІЙ

95% наших клієнтів це - «сарафанне радіо». Нас сміливо рекомендують своїм клієнтам також бізнес-консультанти - лідери ринку, тому що ми приносимо результат і цінуємо час.

100% ГАРАНТІЇ

Ми - команда фахівців з успішним досвідом роботи в 25+ нішах. Ми працюємо за договором і несемо відповідальність за результат.

СЕРВІС

Наша технічна підтримка працює оперативно в спеціальному чаті. Ми відповідаємо на всі питання кожного вашого менеджера. Саме завдяки якості нашої роботи і сервісу до нас звертаються після інших інтеграторів.

НАВЧАННЯ

Ми не просто надаємо текстові інструкції для роботи в CRM-системі. Ми проводимо навчання, записуємо відео, тестуємо співробітників на засвоєння матеріалу, а також перевіряємо коректність ведення CRM-системи і допомагаємо виправляти помилки.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал Вашого відділу продажів на повну.

Бажаєте керувати результатом?

Ми підберемо рішення для того, щоб розкрити фінансовий потенціал вашого відділу продажів на повну.

РЕЗУЛЬТАТИ НАШИХ КЛІЄНТІВ

Результати, яких досягли:

1. Оптимізували для менеджерів процес демонстрації і бронювання квартир за допомогою сервісу Profitbase.
2. Підключили віджет формування документів, який дозволив формувати договору за 1-2 хвилину.

Результати, яких досягли:

1. 25% – зростання ефективності менеджерів відділу продажів.
2. Через 2 місяці після налаштування amoCRM, а також зміни системи мотивації, результат продажів в січні (зазвичай спокійному місяці) був вище, ніж за будь-який з місяців роботи протягом 2-х останніх років.

Результати, яких досягли:

1. Оцифрованих процес обслуговування клієнта В2С ринку з автоматизацією його на 40%.
2. Впровадили систему лояльності та налаштували процес автоматичного запуску розсилки для збільшення продажів.

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖУ?

БІЛЬШЕ КЕЙСІВ ЦЕНТРУ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖУ?